מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
סט הלבשת חלונות בן שלושה חלקים

Ribbons, Strips and Diamonds

סט הלבשת חלונות בן שלושה חלקים תוך שהוא מציע את היתרונות המעשיים של וילונות מרופדים במלואם (בידוד, הגנה מפני שמש, רטיבות הד, חום, מיסוך נוף מכוער) ועיוור (סינון אור) סט זה גם מקורי, אסתטי ומסוגנן במיוחד ושילוב של צבעוניות שונה לבדים (אפונה / בהיר / מתכתי ירוק כהה, כחול נייבי, לבן, צהוב), מרקמים (סרטי סאטן, פשתן, רשת), צורות (יהלומים קטנים / גדולים) ומשטחים (צנרת מול לוחות בד שטוחים) תורמים לאפקט הבולט.

שם הפרוייקט : Ribbons, Strips and Diamonds, שם המעצבים : Lesley Bloomfield Faedi, שם הלקוח : Auto-entreprise : Mme Bloomfield Faedi Lesley.

Ribbons, Strips and Diamonds סט הלבשת חלונות בן שלושה חלקים

עיצוב טוב זה זוכה בפרס העיצוב בתחרות עיצוב אריזות. אתה בהחלט צריך לראות את תיק העיצוב של פרסי המעצבים עטורי הפרסים כדי לגלות עבודות רבות אחרות, חדשניות, מקוריות ויצירתיות באריזה.

ראיון עיצובי של היום

ראיונות עם מעצבים מפורסמים בעולם.

קרא את הראיונות והשיחות האחרונים בנושא עיצוב, יצירתיות וחדשנות בין עיתונאי עיצוב למעצבים, אמנים ואדריכלים מפורסמים בעולם. צפו בפרויקטים העדכניים ביותר ועיצובים עטורי פרסים של מעצבים מפורסמים, אמנים, אדריכלים ומחדשים. גלה תובנות חדשות על יצירתיות, חדשנות, אומנויות, עיצוב ואדריכלות. למדו על תהליכי עיצוב של מעצבים גדולים.