מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
מערכת טיהור מים במעבדה

Purelab Chorus

מערכת טיהור מים במעבדה מקהלת Purelab הינה מערכת טיהור המים המודולרית הראשונה המיועדת להתאים לצרכים ולחלל מעבדה פרטניים. הוא מספק את כל ציוני המים המטוהרים, ומספק פיתרון מדרגי, גמיש ומותאם אישית. ניתן להפיץ אלמנטים מודולריים ברחבי המעבדה או לחבר זה לזה בתבנית מגדל ייחודית, תוך צמצום טביעת הרגל של המערכת. פקדים Haptic מציעים שיעורי זרימת חלוקה ניתנים לשליטה ביותר, ואילו הילה של אור מצביעה על מצב הפזמון. טכנולוגיה חדשה הופכת את הפזמון למערכת המתקדמת ביותר שקיימת, ומפחיתה את ההשפעה על הסביבה ועלויות ההפעלה.

מרחב היכרות ליריד המסחר בשעונים

Salon de TE

מרחב היכרות ליריד המסחר בשעונים היה צורך בתכנון חללי מבוא של 1900m2, לפני שהמבקרים בחנו את 145 מותגי השעונים הבינלאומיים בסלון דה TE. כדי לתפוס את דמיונו של האורח על אורח חיים יוקרתי ורומנטיקה, פותח "מסע הרכבת הדלוקס" כמושג העיקרי. כדי ליצור דרמטיזציה הוסב קונצרט הקבלה לנושא תחנת יום בשילוב עם סצנת הרכבת הפנימית של אולם האולם הפנימי עם חלונות עגלת רכבת בגודל טבעי הפולטים חזותי סיפור. לבסוף, זירה רב-פונקציונלית עם במה נפתחת לתצוגות התצוגה הממותגות השונות.

אטרקציה תיירותית

In love with the wind

אטרקציה תיירותית טירה מאוהבת ברוח היא בית מגורים של המאה העשרים השוכן בנוף של 10 דונם בסמוך לכפר רבדינובו, אזור בלב הר סטרנדזה. בקרו ותיהנו מאוספים בעלי שם עולמי, ארכיטקטורה מדהימה וסיפורי משפחה מעוררי השראה. תוכלו להירגע בין גנים אידיליים, ליהנות מיערות וטיולים על שפת האגם ולהרגיש את רוח האגדות.

אטרקציה תיירותית

The Castle

אטרקציה תיירותית הטירה היא פרויקט פרטי שהחל לפני עשרים שנה בשנת 1996 החל מחלום מילדות לבנות טירה משלו, זהה לאגדות. המעצב הוא גם אדריכל, בנאי ומעצב הנוף. הרעיון המרכזי של הפרויקט הוא ליצור מקום לבילוי משפחתי, כמו אטרקציה תיירותית.

מוצר חינוכי

Shine and Find

מוצר חינוכי היתרון החשוב ביותר של מוצר זה הוא קלות הלמידה ושיפור הזיכרון. ב- Shine and Find כל קונסטלציה נעשית באופן מעשי, והאתגר הזה מתרגל שוב ושוב. זה עושה בראש תמונה עמידה. למידה בדרך זו, מעשית ולימוד וחוזר, אינה משעממת והופכת את הזיכרון לעמיד יותר ומהנה. זה מאוד רגשי, אינטראקטיבי, פשוט, טהור, מינימלי ומודרני.

מלון

Yu Zuo

מלון מלון זה ממוקם בקירות מקדש דאי, בתחתית הר טאי. מטרת המעצבים הייתה להפוך את עיצוב מלון כדי לספק לאורחים אירוח שקט ונוח, ובמקביל לאפשר לאורחים לחוות את ההיסטוריה והתרבות הייחודית של עיר זו. על ידי שימוש בחומרים פשוטים, גוונים בהירים, תאורה רכה ויצירות אמנות שנבחרו בקפידה, החלל מציג תחושה של היסטוריה ועכשווית כאחד.