מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
מזוודת קיימות

Rhita

מזוודת קיימות הרכבה ופירוק המיועדים למטרת קיימות. בעזרת מערכת מבנה צירים חדשנית, הופחתו 70 אחוז מהחלקים, ללא דבק או מסמרת לקיבוע, ללא תפירה של הרירית הפנימית, שמקלה על התיקון והפחתה 33 אחוז מנפח המטען, ובסופו של דבר, האריכו את המזוודה. מעגל החיים. ניתן לרכוש את כל החלקים באופן פרטני, להתאמה אישית של מזוודה עצמית, או להחלפת חלקים, אין צורך במזוודה להחזיר למרכז התיקון, חוסך זמן ומצמצם את טביעת הרגל הפחמית.

כסא מטאלי חיצוני

Tomeo

כסא מטאלי חיצוני במהלך שנות ה -60 פיתחו מעצבי חזון את ריהוט הפלסטיק הראשון. הכישרון של המעצבים בשילוב עם הרבגוניות של החומר הביא לחיוניותו. גם מעצבים וגם צרכנים התמכרו לזה. כיום אנו מכירים את הסכנות הסביבתיות שלה. ובכל זאת טרסות למסעדה נשארות מלאות בכסאות פלסטיק. הסיבה לכך היא שהשוק מציע מעט אלטרנטיבה. עולם העיצוב נותר מאוכלס בדלילות ביצרנים של ריהוט פלדה, ואפילו לעיתים מפרסם מחדש עיצובים מסוף המאה ה -19 ... הנה מגיע לידתו של טומאו: כסא פלדה מודרני, קל וערום.

התקנת פנס

Linear Flora

התקנת פנס פלורה ליניארית היא בהשראת המספר "שלוש" מהבוגנוויליה, הפרח של מחוז פינגונג. מלבד שלושת עלי הכותרת של בוגנוויליה שנראו מתחת ליצירות האמנות, ניתן היה להבחין בווריאציות ובכפולות של שלוש בהיבטים שונים. לרגל חגיגות 30 שנה לפסטיבל הפנסים של טייוואן, אמן עיצוב התאורה ריי טנג פאי הוזמן על ידי מחלקת לענייני תרבות במחוז פינג-טונג ליצור פנס לא שגרתי, השילוב הייחודי של צורה וטכנולוגיה, והעביר מסר לשינוי מורשת הפסטיבל. וחיבורו לעתיד.

אור הסביבה

25 Nano

אור הסביבה 25 ננו הוא מכשיר אור אמנותי לייצוג חלוף-חלוף וקביעות, לידה ומוות. בעבודה עם Spring Pool Glass Industrial Co., LTD, אשר חזונה הוא בניית לולאה למחזור זכוכית שיטתית לעתיד בר-קיימא, 25 ננו בחרה בבועה השברירית יחסית כמדיום בניגוד לזכוכית מוצקה כדי לגלם את הרעיון. בכלי האור מנצנץ דרך מחזורי החיים של הבועה, מקרין צבע וצללים דמויי קשת לסביבה ויוצר אווירה חלומית סביב המשתמש.

תאורת משימות

Linear

תאורת משימות טכניקת כיפוף הצינורות של אור ליניארי משמשת רבות לייצור חלקי רכב. הקו הזוויתי הנוזלי מתממש על ידי בקרת דיוק של היצרן הטייוואני, ובכך יש את החומר המינימלי לבניית הקו האור ליניארי במשקל קל, חזק ונייד; אידיאלי להאיר כל פנים מודרני. זה מיישם שבבי LED עם עמעום מגע ללא הבהוב, עם פונקציית זיכרון המופעלת בעוצמת הקול הקודמת. משימה לינארית נועדה להרכבה בקלות על ידי המשתמש, מורכבת מחומר לא רעיל ומגיעה עם אריזה שטוחה; עושה כמיטב יכולתו כדי להפחית את ההשפעה על הסביבה.

סביבת עבודה

Dava

סביבת עבודה Dava מפותח למשרדים בחלל פתוח, בתי ספר ואוניברסיטאות שבהם חשובים שלבי עבודה שקטים ומרוכזים. המודולים מפחיתים הפרעות אקוסטיות וחזותיות. בשל צורתו המשולשת הרהיטים יעילים בחלל ומאפשרים מגוון אפשרויות סידור. החומרים של דאבה הם WPC ולבד צמר, שניהם מתכלים. מערכת תוסף מקבעת את שני הקירות לשולחן העבודה ומדגישה את הפשטות בייצור ובטיפול.