מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
לחץ יד

Kwik Set

לחץ יד מכבש יד רב-תכליתי מעור הוא מכונה אינטואיטיבית ומעוצבת אוניברסלית שמפשטת את חייהם של יצרני עור יומיומיים ומפיקה את המרב מהחלל הקטן שלך. זה מאפשר למשתמשים לחתוך עור, להטביע / להדפיס עיצובים ולהגדיר חומרה עם 20 פלוס מתים מותאמים אישית בהתאמה. פלטפורמה זו מעוצבת מהיסוד כמוצר מוביל ברמה.

שעון

Pin

שעון הכל התחיל ממשחק פשוט בשיעור יצירה: הנושא היה "שעון". לפיכך, שעוני קיר שונים, דיגיטליים ואנלוגיים כאחד, נבדקו ונחקרו. הרעיון הראשוני התחיל על ידי האזור הפחות משמעותי של שעונים שהוא הסיכה שעליה הם תלויים בדרך כלל. סוג זה של שעון כולל עמוד גלילי עליו מותקנים שלושה מקרנים. מקרנים אלה מציגים את שלוש הידיות הקיימות זהות לאלה של השעונים האנלוגיים הרגילים. עם זאת, הם גם מקרינים מספרים.

Dashcam לרכב

BlackVue DR650GW-2CH

Dashcam לרכב BLackVue DR650GW-2CH היא מצלמת לוח מחוונים למעקב לרכב עם צורה גלילית פשוטה ועם זאת מתוחכמת. התקנת היחידה קלה, ובזכות סיבוב 360 מעלות היא ניתנת להתאמה. קרבתה של dashcam לשמשה הקדמית ממזערת רעידות וסנוור ומאפשרת הקלטה חלקה ויציבה אפילו יותר. לאחר מחקר מעמיק במטרה למצוא את הצורה הגיאומטרית המושלמת שיכולה להשתלב בהרמוניה עם התכונות, נבחרה הצורה הגלילית שסיפקה את האלמנטים של יציבות ויכולת התאמה כאחד עבור פרויקט זה.

שרפרף

Tri

שרפרף שרפרף במוצק ארז טבעי שעבד עם מכונות CNC וסיים את המיוחדות ביד זה שהוא נוצר מגוש של ארז מעץ מלא שלא מטופל 50X50 משטח מלוטש ביד עם גריסים של נייר זכוכית מה שהופך משטח מט וחלק למגע ומשפר את המשטח צורות ותכנית הצבעים של עץ ארז מסוים היא לקבל שמן טבעי המגן עליו והופך אותו לאובייקט פונקציונאלי ופרקטי בתחזוקתו לעיצוב רך המשפר את החומר הטבעי בתוספת הניחוח שלו ואתה יכול לדבר על מגע חושי עיצובי נוחות וניחוח.

אגרטל

Flower Shaper

אגרטל סדרת האגרטלים הללו היא תוצאה של ניסויים ביכולות ומגבלות החימר ומדפסת חימר תלת מימדית בנויה בעצמה. החימר רך וגמיש כאשר הוא רטוב, אך הופך להיות קשה ושברירי כאשר יבש. לאחר חימום בכבשן, חימר הופך לחומר עמיד ועמיד למים. המיקוד הוא ביצירת צורות ומרקמים מעניינים שקשה לבצע זמן רב ואף לא ניתן לעשות זאת בשיטות מסורתיות. החומר והשיטה הגדירו את המבנה, את המרקם ואת הצורה. כולם עובדים יחד כדי לעצב את הפרחים. לא נוספו חומרים אחרים.

צעצוע

Mini Mech

צעצוע בהשראת האופי הגמיש של מבנים מודולריים, Mini Mech הוא אוסף של בלוקים שקופים הניתנים להרכבה למערכות מורכבות. כל בלוק מכיל יחידה מכנית. בשל התכנון האוניברסלי של צימודים ומחברים מגנטיים, ניתן ליצור מגוון אינסופי של שילובים. לעיצוב זה יש מטרות חינוכיות ופנאי בעת ובעונה אחת. הוא מכוון לפתח את כוח היצירה ומאפשר למהנדסים צעירים לראות את המנגנון האמיתי של כל יחידה באופן אינדיבידואלי וקולקטיבי במערכת.