מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
שולחן קפה

Cube

שולחן קפה העיצוב נוצר בהשראת הפסלים הגיאומטריים של יחס הזהב ומנגיארוטי. הטופס אינטראקטיבי, המציע למשתמשים שילובים שונים. העיצוב מורכב מארבעה שולחנות קפה בגדלים שונים ופוף מסודר סביב צורת הקוביה המהווה אלמנט תאורה. האלמנטים של העיצוב רב תכליתיים כדי לענות על צרכי המשתמש. המוצר מיוצר בחומר קוריאן ובדיקט.

שרפרף

Ydin

שרפרף ניתן להרכיב שרפרף ידין בעצמכם, ללא שימוש בכלים מיוחדים, בזכות מערכת אינטגרציה פשוטה. ארבע הרגליים הזהות ממוקמות לא בסדר מסוים ומושב הבטון, המשמש כאבן המפתח, שומר על הכל על מקומו. כפות הרגליים מיוצרות מעץ גרוטאות שמגיע מיצרן מדרגות, מעובדות בקלות בטכניקות עיבוד עץ מסורתיות ולבסוף משומנות. המושב מעוצב בפשטות בבטון UHP בעל חיזוק סיבים. רק 5 חלקים ניתנים לניתוק שניתנים לארוז שטוח ומוכנים למשלוח ללקוחות הסופיים, הוא טיעון לקיימות נוסף.

עגלת גבינה צוננת

Coq

עגלת גבינה צוננת פטריק סראן יצר את עגלת הגבינות קוק בשנת 2012. המוזרות של הפריט המתגלגל הזה מעוררת את סקרנותם של הסועדים, אך אל תטעו, זה בעיקר כלי עבודה. זה מושג באמצעות מבנה אשור מעוצב בלכה מעוטר על ידי גוש לכה אדום גלילי, שניתן לתלות אותו בצד כדי לחשוף מבחר גבינות בוגרות. בעזרת הידית כדי להזיז את העגלה, לפתוח את הקופסה, להחליק את הלוח החוצה בכדי לפנות מקום לצלחת, לסובב את הדיסק הזה כדי לחתוך חלקי גבינה, המלצר יכול לפתח את התהליך ליצירה קטנה של אמנות ביצועים.

עגלה מדברית מצוננת

Sweet Kit

עגלה מדברית מצוננת חלון הראווה הנייד הזה להגשת קינוחים במסעדות נוצר בשנת 2016 והוא היצירה האחרונה בטווח K. עיצוב Sweet-Kit עונה על הדרישה לאלגנטיות, יכולת תמרון, נפח ושקיפות. מנגנון הפתיחה מבוסס על טבעת המסתובבת סביב דיסק זכוכית אקרילי. שתי טבעות אשור מעוצבות הן מסלולי הסיבוב והן הידיות לפתיחת ארון התצוגה ולהנעת העגלה סביב המסעדה. תכונות משולבות אלה עוזרות לקבוע את הסצנה לשירות ולהדגיש את המוצרים המוצגים.

שירות שתייה חמה עם צמחים טריים

Herbal Tea Garden

שירות שתייה חמה עם צמחים טריים פטריק סראן יצר את גן התה הצמחי כפריט ייחודי עבור לנדמרק מנדרין אוריינטל בהונג קונג בשנת 2014. מנהל הקייטרינג רצה עגלה עליה יוכל לבצע את טקס התה. עיצוב זה עושה שימוש חוזר בקודים שפותח על ידי פטריק סרראן בעגלות סדרת ה- K שלו, כולל עגלת הגבינה KEZA והעגלה הרב-פונקציונאלית Km31, שהושפעו מציור נוף סיני.

עגלת שמפניה

BOQ

עגלת שמפניה BOQ היא עגלה עם אמבט קרח להגשת שמפניה בקבלות פנים. הוא עשוי עץ, מתכת, שרף וזכוכית. סימטריה מעגלית מארגנת חפצים וחומרים כחלק בלתי נפרד מהעיצוב. חלילים סטנדרטיים מאוחסנים בקורולה, בראשם למטה, מתחת למגש שרף לבן, מוגן מפני אבק וזעזועים. הקומפוזיציה, כמעט פרחונית, מזמינה את האורחים ליצור מעגל לטעום את המשקה היקר. אבל קודם כל, זהו אביזר אפקטיבי שלב למלצר.