מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
שירותים במלון

Marn

שירותים במלון לאחר השראה מהחטיפים החגיגיים של תרבות טאינאן המסורתית (עיר עתיקה בטייוואן המלאה במורשת תרבותית), על ידי הפיכתם למערך של שירותים במלון, סדרה של חטיפים חגיגיים הידועים תמיד המקומיים כ & quot; מארן & quot ;, פירושו הגשמה בתרבות הסינית; עוגת אורז בצורת צב כסבון ידיים וכלי סבון, עוגת שעועית מונג כטואלטיקה, כופתת טאנג יואן כקרם ידיים ולחמנייה מאודה & amp; עוגת לחמניות סוכר חום טינאן בתור ערכת תה. מורשת תרבות טאינן עשויה להיות רחבה בעולם מכיוון שהמלון מהווה פלטפורמה נחמדה לקידום התרבות המקומית.

שרפרף במבוק רבודה

Kala

שרפרף במבוק רבודה קאלה, שרפרף עשוי במבוק למינציה עם מנגנון נשלף בציר המרכזי. כשהוא לוקח את מבנה המטרייה של נייר-שמן כהשראתו, רצועת הבמבוק למינציה הייתה אפויה בחום ומתקן מהדק בתבנית העץ שהתכופפה לכדי צורה, מראה את הפשטות והמקסימה המזרחית שלה. באופן מעניין את האלסטיות של מבנה במבוק למינציה מעוצב והמנגנון הנשלף בציר המרכזי, אחד ימצא אינטראקציה כשישב על שרפרף קאלה, הוא יירד קל וחלק, וכאשר אחד יעמוד משרפרף קאלה, הוא יעלה בחזרה למקומו. .

משחק אימוני נשימה

P Y Lung

משחק אימוני נשימה הוא עיצוב מכשירים דמוי צעצוע לכל הגילאים כך שכולם ייהנו מאימוני נשימה רגילים כדי לשפר את יכולת הריאה על ידי פיצוץ הכדור לעבור דרך מסילות עם נקודות ביקורת שונות בשליטה על שאיפה ונשיפת האוויר. הרצועות מגיעות במודולים שונים, גמישים להחלפה. מבנה מנגנון מגנטי שתוכנן בונה הנשימה המספק התאמה להתאמה למצב הנשימה של האדם.

ערכת רהיטים

ChuangHua Tracery

ערכת רהיטים ChuangHua Tracer מתאים לתקופת בית, חלל מסחרי, מלון או סטודיו שעיקרו נוצר בהשראת ChuangHua, תבנית סורגי החלונות הסיניים. השתמשו בטכנולוגיית כיפוף ממתכת וציפוי צבע אבקה בצבע אדמדם עז ועוטה בלבן טהור שהאיר את המראה החגיגי שלה, והופך אותם לחופשי מהדימוי המתכתי של קשה, קר וכבד. פשוט אסתטי נקי ומסודר בצורתו המבנית מעוצב, כאשר האור עובר דרך דפוס התובלה של חיתוך הלייזר, הצל המוקרן על הקיר והרצפה שמסביב ומראה הצצה ליופי.

צעצוע למידה חינוכית

GrowForest

צעצוע למידה חינוכית עזרה לילדים להבין את יעדי פיתוח בר-קיימא של החיים ביבשה, הגנה, שימור ושיקום ייעור. עצים מודלים זהים למין עץ מקומי בטייוואן של שיטה, ארז קטורת, טוצ'יגי, אשוח טייוואן, עץ קמפור ואשוח אסייתי. מגע חם במרקם עץ, הניחוח הייחודי של כל מיני עצים, ושטח הגובה עבור מיני עצים שונים. ספר סיפור מאויר עוזר להעמיק בילדים שורשים עם המושג שימור יער, ללמוד הבדלים בין מיני עצים מטאיוואן, להביא את מושג יערות השימור לספר התמונות.

מזוודת קיימות

Rhita

מזוודת קיימות הרכבה ופירוק המיועדים למטרת קיימות. בעזרת מערכת מבנה צירים חדשנית, הופחתו 70 אחוז מהחלקים, ללא דבק או מסמרת לקיבוע, ללא תפירה של הרירית הפנימית, שמקלה על התיקון והפחתה 33 אחוז מנפח המטען, ובסופו של דבר, האריכו את המזוודה. מעגל החיים. ניתן לרכוש את כל החלקים באופן פרטני, להתאמה אישית של מזוודה עצמית, או להחלפת חלקים, אין צורך במזוודה להחזיר למרכז התיקון, חוסך זמן ומצמצם את טביעת הרגל הפחמית.