מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
מנורה

Jal

מנורה פשוט עוד מנורה, ג'ל, מבוססת על שלושה עקרונות עיקריים: פשטות, איכות וטוהר. זה כרוך בפשטות העיצוב, באיכות החומרים וטהרת המטרה של המוצר. זה נשמר בסיסי אך גם הקדיש חשיבות לזכוכית וגם לאור באותה מידה. מסיבה זו ניתן להשתמש בג'אל במגוון דרכים, פורמטים והקשרים.

רובוט הסיוע

Spoutnic

רובוט הסיוע Spoutnic הוא רובוט תומך שנועד לחנך תרנגולות לשכב בתיבות הקן שלהם. התרנגולות קמות בגישתו וחוזרות לקן. בדרך כלל, המגדל צריך להסתובב בכל הבניינים שלו כל שעה ואפילו חצי שעה בשיא ההטלה, כדי למנוע מהתרנגולות להניח את ביציהן על האדמה. הרובוט הספוטניק האוטונומי הקטן עובר בקלות מתחת לשרשרות האספקה ויכול להסתובב בכל הבניין. הסוללה מחזיקה את היום ומטענת בלילה אחד. זה משחרר מגדלים ממשימה מייגעת וארוכה, המאפשרת תשואה טובה יותר ומגביל את מספר הביציות שהופקו.

גיטרה רב תכליתית

Black Hole

גיטרה רב תכליתית החור השחור הוא גיטרה רב פונקציונלית המבוססת על סגנונות מוסיקת רוק קשה ומטאל. צורת הגוף מעניקה לנגני הגיטרה תחושת נוחות. הוא מצויד בתצוגת גביש נוזלית על לוח השולחן כדי ליצור אפקטים חזותיים ותוכניות למידה. שלטי ברייל מאחורי צוואר הגיטרה יכולים לעזור לאנשים עיוורים או בעלי ראייה חלשה לנגן בגיטרה.

מזנון

Arca

מזנון ארקה הוא מונוליט שנלכד ברשת, חזה שצף בחופשיות יחד עם תוכנו. מיכל ה- mdf לכה, הסגור ברשת אידיאלית העשויה עץ אלון מלא, מצויד בשלוש מגירות מיצוי הכוללות שניתן לארגן על פי צרכים שונים. רשת האלון הנוקשה המוצקה תוכננה כך שתתאים לצלחות הזכוכית התרמו-מעוצבת, לקבלת צורה אורגנית המדמה מראה של מים. הארון כולו נשען על תומך שקוף של מתקרילט כדי להדגיש את הצף האידיאלי.

מכולה

Goccia

מכולה Goccia הוא מיכל המקשט את הבית בצורות רכות ובאורות לבנים חמים. זה האח האחוזה הביתית המודרנית, נקודת המפגש לשעה טובה עם חברים בגן או שולחן הקפה לקרוא ספר בסלון. זוהי סט של מכולות קרמיקה שמתאימות להכיל את שמיכת החורף החמה, כמו גם פירות העונה או בקבוק משקה קיצי טרי השקוע בקרח. המכולות תלויים מהתקרה עם חבל וניתן למקם אותם בגובה הרצוי. הם זמינים בשלושה גדלים, הגדול שבהם ניתן להשלים עם ראש אלון מלא.

שולחן

Chiglia

שולחן Chiglia הוא שולחן פיסולי שצורותיו נזכרות באלה של סירה, אך הם גם מייצגים את ליבו של הפרויקט כולו. הרעיון נחקר מתוקף פיתוח מודולרי החל מהמודל הבסיסי המוצע כאן. הקו ליניאריות של קרן הזנב הקבועה בשילוב עם האפשרות של החוליות להחליק בחופשיות לאורכה, מבטיחות את יציבות השולחן, מאפשרות לו להתפתח באורך. תכונות אלה מאפשרות להתאמה אישית בקלות לסביבת היעד. זה יהיה מספיק כדי להגדיל את מספר החוליות ואת אורך הקורה כדי להשיג את הממדים הרצויים.