מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
רובוט הסיוע

Spoutnic

רובוט הסיוע Spoutnic הוא רובוט תומך שנועד לחנך תרנגולות לשכב בתיבות הקן שלהם. התרנגולות קמות בגישתו וחוזרות לקן. בדרך כלל, המגדל צריך להסתובב בכל הבניינים שלו כל שעה ואפילו חצי שעה בשיא ההטלה, כדי למנוע מהתרנגולות להניח את ביציהן על האדמה. הרובוט הספוטניק האוטונומי הקטן עובר בקלות מתחת לשרשרות האספקה ויכול להסתובב בכל הבניין. הסוללה מחזיקה את היום ומטענת בלילה אחד. זה משחרר מגדלים ממשימה מייגעת וארוכה, המאפשרת תשואה טובה יותר ומגביל את מספר הביציות שהופקו.

שם הפרוייקט : Spoutnic, שם המעצבים : Frédéric Clermont, שם הלקוח : Tibot Technologies.

Spoutnic רובוט הסיוע

עיצוב מדהים זה זוכה בפרס עיצוב הכסף בתחרות אופנה, לבוש ועיצוב בגדים. אתה בהחלט צריך לראות את תיק העיצוב של מעצבי הכסף עטור הפרסים כדי לגלות עבודות רבות אחרות, חדשות, חדשניות, מקוריות ויצירתיות, עיצובי לבוש ועיצוב בגדים.

אגדת עיצוב של היום

מעצבים אגדיים ויצירותיהם עטורות הפרסים.

אגדות העיצוב הן מעצבים מפורסמים במיוחד שהופכים את העולם שלנו למקום טוב יותר עם העיצובים הטובים שלהם. גלה מעצבים אגדיים ואת עיצובי המוצר החדשניים שלהם, עבודות אמנות מקוריות, אדריכלות יוצרת, עיצובים אופנה מצטיינים ואסטרטגיות עיצוב. תהנו וחקרו עבודות עיצוב מקוריות של מעצבים, אמנים, אדריכלים, מחדשים ומותגים עטורי פרסים ברחבי העולם. קבל השראה מעיצובים יצירתיים.