מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
אתר אינטרנט

Upstox

אתר אינטרנט Upstox בעבר הייתה חברת הבת של RKSV פלטפורמה למסחר במניות מקוונות. מוצרים מובחנים המיועדים לסוחרים והדיוטים הם אחד ה- USP החזקים של Upstox יחד עם פלטפורמת הלמידה שלה לסחר חופשי. האסטרטגיה והמותג כולו הומצאו במהלך שלב העיצוב בסטודיו של לוליפופ. מתחרים מעמיקים, משתמשים ומחקרי שוק עזרו במתן פתרונות שיצרו זהות נפרדת לאתר. עיצובים נעשו אינטראקטיביים ואינטואיטיביים בעזרת איורים, אנימציות ואייקונים בהתאמה אישית, ועזרו לשבור את המונוטוניות של אתר מונע נתונים.

שם הפרוייקט : Upstox, שם המעצבים : Lollypop Design Studio, שם הלקוח : Upstox.

Upstox אתר אינטרנט

עיצוב מצוין זה זוכה בפרס עיצוב זהוב במוצרי תאורה ותחרות עיצוב פרויקטים לתאורה. אתה בהחלט צריך לראות את תיק העיצוב הזהב עטור הפרסים של מעצבים כדי לגלות מוצרי תאורה חדשים חדשים, חדשניים, מקוריים ויצירתיים ועבודות עיצוב פרויקטים בתחום התאורה.

ראיון עיצובי של היום

ראיונות עם מעצבים מפורסמים בעולם.

קרא את הראיונות והשיחות האחרונים בנושא עיצוב, יצירתיות וחדשנות בין עיתונאי עיצוב למעצבים, אמנים ואדריכלים מפורסמים בעולם. צפו בפרויקטים העדכניים ביותר ועיצובים עטורי פרסים של מעצבים מפורסמים, אמנים, אדריכלים ומחדשים. גלה תובנות חדשות על יצירתיות, חדשנות, אומנויות, עיצוב ואדריכלות. למדו על תהליכי עיצוב של מעצבים גדולים.