מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
משי

Passion

משי "תשוקה" הוא אחד מהאובייקטים "בברכה". קפל יפה את צעיף המשי לריבוע כיס או מסגר אותו כיצירות אמנות וגורם לו להחזיק חיים שלמים. זה כמו משחק - לכל אובייקט יש יותר מפונקציה אחת. "בברכה" מגלם מתאם עדין בין מלאכות ישנות לחפצי עיצוב מודרניים. כל עיצוב הוא יצירת אמנות ייחודית ומספר סיפור אחר. דמיין מקום בו כל פרט קטן מספר סיפור, שבו איכות היא ערך חיים, והמותרות הגדולה ביותר היא להיות נאמן לעצמך. זה המקום בו "בברכה" פוגשת אותך. תן לאמנות לפגוש אותך ולהזדקן איתך!

שם הפרוייקט : Passion, שם המעצבים : Milena Grigaitiene, שם הלקוח : Regards.

Passion משי

עיצוב מצוין זה זוכה בפרס עיצוב זהוב במוצרי תאורה ותחרות עיצוב פרויקטים לתאורה. אתה בהחלט צריך לראות את תיק העיצוב הזהב עטור הפרסים של מעצבים כדי לגלות מוצרי תאורה חדשים חדשים, חדשניים, מקוריים ויצירתיים ועבודות עיצוב פרויקטים בתחום התאורה.

צוות עיצוב של היום

צוותי העיצוב הגדולים בעולם.

לפעמים אתה זקוק לצוות גדול מאוד של מעצבים מוכשרים שיביא עיצובים נהדרים באמת. כל יום אנו מציגים צוות עיצוב חדשני ויצירתי עטור פרסים. חקור וגלה ארכיטקטורה מקורית ויצירתית, עיצוב טוב, אופנה, עיצוב גרפי ופרויקטים של אסטרטגיות עיצוב מצוותי עיצוב ברחבי העולם. קבל השראה מהעבודות המקוריות של מעצבי אדון גדולים.