מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
אולם התפילה

Light Mosque

אולם התפילה מסגרת בנייה גמישה הניתנת להרכבה בקלות מהווה את מבנה הבניין. על מסגרת פלדה מבנית פשוטה זו תלויים סדרות של אלמנטים מבד כדי להגדיר את החלל הפנימי. בדים מופצים בעקבות מודולציה ספציפית ומשמשים כאלמנטים של ארגון מרחבי, מכיוון שהם מאפשרים פלסטיות עוצמתית של תכנון הבניין תוך מענה לדרישות פונקציונליות ספציפיות. מרחב התפילה האורטוגונלי ביסודו מקבל תחושה של זרימה מגזרות האור, תוך התייחסות ישירה להשפעה המשמשת לעתים קרובות בארכיטקטורה האיסלאמית.

שם הפרוייקט : Light Mosque, שם המעצבים : Nikolaos Karintzaidis, שם הלקוח : Sunbrella New York.

Light Mosque אולם התפילה

עיצוב נהדר זה זוכה בפרס עיצוב ברונזה בתחרות אדריכלות, בנייה ומבנים. אתה בהחלט צריך לראות את תיק העיצוב של מעצבי ארד עטור הפרסים כדי לגלות עבודות רבות אחרות, חדשניות, מקוריות ויצירתיות חדשות, עבודות בנייה ומבנים.

אגדת עיצוב של היום

מעצבים אגדיים ויצירותיהם עטורות הפרסים.

אגדות העיצוב הן מעצבים מפורסמים במיוחד שהופכים את העולם שלנו למקום טוב יותר עם העיצובים הטובים שלהם. גלה מעצבים אגדיים ואת עיצובי המוצר החדשניים שלהם, עבודות אמנות מקוריות, אדריכלות יוצרת, עיצובים אופנה מצטיינים ואסטרטגיות עיצוב. תהנו וחקרו עבודות עיצוב מקוריות של מעצבים, אמנים, אדריכלים, מחדשים ומותגים עטורי פרסים ברחבי העולם. קבל השראה מעיצובים יצירתיים.