מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
אריזה למוצרי תינוקות

HUSHBEBE

אריזה למוצרי תינוקות על פי המחקר, אזרחים ותיקים שהם שחקנים גדולים בשוק המשתלות מעדיפים מוצרים על בסיס טבע. כאסטרטגיה, היא בחרה באופן בו יוכלו להרגיש באופן ישיר את הטבע והכיף כשהגיעו רק למתחם הפעוטונים בשוק שכבר עמוס במוצרי תינוקות אורגניים וידידותיים לסביבה בקוריאה. אריזה זו מייצרת הר גדול במגוון רחב של צורות כאשר הם נטענים למכירה כמציגה הרים בצבעים שונים לפי עונה. כמו כן אריזת התינוקות העונתית הזו מתפקדת כצעצועי תינוקות כך שסבא וסבתא לא צריכים לקנות בלוקים עבור צעצועי תינוקות.

שם הפרוייקט : HUSHBEBE, שם המעצבים : Sook Ko, שם הלקוח : Sejong University.

HUSHBEBE אריזה למוצרי תינוקות

עיצוב נהדר זה זוכה בפרס עיצוב ברונזה בתחרות אדריכלות, בנייה ומבנים. אתה בהחלט צריך לראות את תיק העיצוב של מעצבי ארד עטור הפרסים כדי לגלות עבודות רבות אחרות, חדשניות, מקוריות ויצירתיות חדשות, עבודות בנייה ומבנים.

אגדת עיצוב של היום

מעצבים אגדיים ויצירותיהם עטורות הפרסים.

אגדות העיצוב הן מעצבים מפורסמים במיוחד שהופכים את העולם שלנו למקום טוב יותר עם העיצובים הטובים שלהם. גלה מעצבים אגדיים ואת עיצובי המוצר החדשניים שלהם, עבודות אמנות מקוריות, אדריכלות יוצרת, עיצובים אופנה מצטיינים ואסטרטגיות עיצוב. תהנו וחקרו עבודות עיצוב מקוריות של מעצבים, אמנים, אדריכלים, מחדשים ומותגים עטורי פרסים ברחבי העולם. קבל השראה מעיצובים יצירתיים.