מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
גלישה רב תכליתית

Loop

גלישה רב תכליתית לולאה היא אריזה רב תכליתית לארון הבגדים שלך או לשימוש בביתך. לולאה 240 ס"מ x 180 ס"מ. פני השטח והמבנה של טקסטיל הלולאה נוצרים במאה אחוז בעבודת יד, בטכניקה סרוגה ידנית שתוארכה מאות שנים רבות. טקסטיל לולאה הוא 93 לוחות בעבודת יד פרטניים זה לזה. לולאה משתמשת בגיזת אלפקה אוסטרלית בשיעור 100%. האלפקה הוא אלרגן נמוך ומבטיח גם חום וגם יכולת נשימה. טקסטיל הלולאה הוא בעל גמישות וילון וצורה ואילו 93 הלוחות שלו מבטיחים שהוא מתיחה וביצוע חזק. לולאה עשויה מסיבים טבעיים, מתחדשים ומתכלים

שם הפרוייקט : Loop, שם המעצבים : Miranda Pereira, שם הלקוח : Daato.

Loop גלישה רב תכליתית

עיצוב נהדר זה זוכה בפרס עיצוב ברונזה בתחרות אדריכלות, בנייה ומבנים. אתה בהחלט צריך לראות את תיק העיצוב של מעצבי ארד עטור הפרסים כדי לגלות עבודות רבות אחרות, חדשניות, מקוריות ויצירתיות חדשות, עבודות בנייה ומבנים.

צוות עיצוב של היום

צוותי העיצוב הגדולים בעולם.

לפעמים אתה זקוק לצוות גדול מאוד של מעצבים מוכשרים שיביא עיצובים נהדרים באמת. כל יום אנו מציגים צוות עיצוב חדשני ויצירתי עטור פרסים. חקור וגלה ארכיטקטורה מקורית ויצירתית, עיצוב טוב, אופנה, עיצוב גרפי ופרויקטים של אסטרטגיות עיצוב מצוותי עיצוב ברחבי העולם. קבל השראה מהעבודות המקוריות של מעצבי אדון גדולים.