מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
גלישה רב תכליתית

Loop

גלישה רב תכליתית לולאה היא אריזה רב תכליתית לארון הבגדים שלך או לשימוש בביתך. לולאה 240 ס"מ x 180 ס"מ. פני השטח והמבנה של טקסטיל הלולאה נוצרים במאה אחוז בעבודת יד, בטכניקה סרוגה ידנית שתוארכה מאות שנים רבות. טקסטיל לולאה הוא 93 לוחות בעבודת יד פרטניים זה לזה. לולאה משתמשת בגיזת אלפקה אוסטרלית בשיעור 100%. האלפקה הוא אלרגן נמוך ומבטיח גם חום וגם יכולת נשימה. טקסטיל הלולאה הוא בעל גמישות וילון וצורה ואילו 93 הלוחות שלו מבטיחים שהוא מתיחה וביצוע חזק. לולאה עשויה מסיבים טבעיים, מתחדשים ומתכלים

שם הפרוייקט : Loop, שם המעצבים : Miranda Pereira, שם הלקוח : Daato.

Loop גלישה רב תכליתית

עיצוב נהדר זה זוכה בפרס עיצוב ברונזה בתחרות אדריכלות, בנייה ומבנים. אתה בהחלט צריך לראות את תיק העיצוב של מעצבי ארד עטור הפרסים כדי לגלות עבודות רבות אחרות, חדשניות, מקוריות ויצירתיות חדשות, עבודות בנייה ומבנים.

אגדת עיצוב של היום

מעצבים אגדיים ויצירותיהם עטורות הפרסים.

אגדות העיצוב הן מעצבים מפורסמים במיוחד שהופכים את העולם שלנו למקום טוב יותר עם העיצובים הטובים שלהם. גלה מעצבים אגדיים ואת עיצובי המוצר החדשניים שלהם, עבודות אמנות מקוריות, אדריכלות יוצרת, עיצובים אופנה מצטיינים ואסטרטגיות עיצוב. תהנו וחקרו עבודות עיצוב מקוריות של מעצבים, אמנים, אדריכלים, מחדשים ומותגים עטורי פרסים ברחבי העולם. קבל השראה מעיצובים יצירתיים.