מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
מערכת רכב הניתנת להגדרת הלקוח

Supercar System

מערכת רכב הניתנת להגדרת הלקוח מערכת Supercar היא רכב פנאי הניתן להגדרה בקלות על ידי הלקוח בכדי לעמוד בביצועים המשתנים שלהם, הסטיילינג והתשוקות התקציביות. לקוחות יכולים לקבוע את התצורה ולהגדיר מחדש את רכבם בדרכים גדולות וקטנות ללא כלים או מיומנות מיוחדים הנדרשים, מה שמביא Supercar System לדמוקרטיזציה של החלטות עיצוב הרחק מהיצרן וידי הלקוח היכן שהוא שייך. העמדת הלקוח אחראי על עיצוב ומפרט יוצרת מוצר בר-קיימא המפחית את התיישנות המתוכננת של ה- O.EM. יצרנים.

שם הפרוייקט : Supercar System, שם המעצבים : Paolo Tiramani, שם הלקוח : Supercar System.

Supercar System מערכת רכב הניתנת להגדרת הלקוח

עיצוב נהדר זה זוכה בפרס עיצוב ברונזה בתחרות אדריכלות, בנייה ומבנים. אתה בהחלט צריך לראות את תיק העיצוב של מעצבי ארד עטור הפרסים כדי לגלות עבודות רבות אחרות, חדשניות, מקוריות ויצירתיות חדשות, עבודות בנייה ומבנים.

אגדת עיצוב של היום

מעצבים אגדיים ויצירותיהם עטורות הפרסים.

אגדות העיצוב הן מעצבים מפורסמים במיוחד שהופכים את העולם שלנו למקום טוב יותר עם העיצובים הטובים שלהם. גלה מעצבים אגדיים ואת עיצובי המוצר החדשניים שלהם, עבודות אמנות מקוריות, אדריכלות יוצרת, עיצובים אופנה מצטיינים ואסטרטגיות עיצוב. תהנו וחקרו עבודות עיצוב מקוריות של מעצבים, אמנים, אדריכלים, מחדשים ומותגים עטורי פרסים ברחבי העולם. קבל השראה מעיצובים יצירתיים.