מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
כיור

Serel Wave

כיור כיור הגל של SEREL תופס את מקומו בחדרי אמבטיה מודרניים עם הקווים המועמדים שלו, הפתרונות הפונקציונליים והאיכות המרשימה. SEREL כיור גל; בעוד שהיא משנה את התפיסה הנוכחית של כיור הכפול עם צורת הקערה הייחודית, היא כוללת גם את השימוש של מבוגר וילד יחד עם צורתו האסתטית. בנוסף לשימוש כאגן ילדים, הוא מספק פונקציה לניפוח וניקוי נעליים המשמשים בתרבות האיסלאם. הגישה הכללית בעיצוב כיור היא מודרניזם ופונקציונאליזם. גישה זו משפיעה על העיצוב בצורה כה חשובה.

שם הפרוייקט : Serel Wave, שם המעצבים : SEREL Seramic Factory, שם הלקוח : Matel Hammadde San. ve Tic A.S Serel Sanitary Factory.

Serel Wave כיור

עיצוב מצוין זה זוכה בפרס עיצוב זהוב במוצרי תאורה ותחרות עיצוב פרויקטים לתאורה. אתה בהחלט צריך לראות את תיק העיצוב הזהב עטור הפרסים של מעצבים כדי לגלות מוצרי תאורה חדשים חדשים, חדשניים, מקוריים ויצירתיים ועבודות עיצוב פרויקטים בתחום התאורה.

ראיון עיצובי של היום

ראיונות עם מעצבים מפורסמים בעולם.

קרא את הראיונות והשיחות האחרונים בנושא עיצוב, יצירתיות וחדשנות בין עיתונאי עיצוב למעצבים, אמנים ואדריכלים מפורסמים בעולם. צפו בפרויקטים העדכניים ביותר ועיצובים עטורי פרסים של מעצבים מפורסמים, אמנים, אדריכלים ומחדשים. גלה תובנות חדשות על יצירתיות, חדשנות, אומנויות, עיצוב ואדריכלות. למדו על תהליכי עיצוב של מעצבים גדולים.