מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
Ipad Folio

Tootsie

Ipad Folio טוטיסי עונה על צרכיהם של נוודים מודרניים. זה פשוט אך משפיע, אנלוגי מרגיע, עמיד בפני דמעה ומים ומתכלה. טוטיסי משאיר רושם מתמשך במוחם של אנשים, אך לא על הסביבה. רובנו חיים ומטיילים בעולם של שינוי תמידי - עולם בו אנו נמצאים בסיכון לאבד את עצמנו. מדוע לא להשתמש בנייר כדי לייצר מוצרים אשר תופסים את החוויות שלנו כשרבוטים, כתמים, מספרי טלפון או הרושם מדי פעם של שפתון. שלא כמו יומן, פפרנומדים יוצרים נקודות התייחסות בזמן שנוכל לזכור מי אנחנו.

שם הפרוייקט : Tootsie, שם המעצבים : Christoph Rochna, שם הלקוח : Papernomad GmbH.

Tootsie Ipad Folio

עיצוב נהדר זה זוכה בפרס עיצוב ברונזה בתחרות אדריכלות, בנייה ומבנים. אתה בהחלט צריך לראות את תיק העיצוב של מעצבי ארד עטור הפרסים כדי לגלות עבודות רבות אחרות, חדשניות, מקוריות ויצירתיות חדשות, עבודות בנייה ומבנים.

אגדת עיצוב של היום

מעצבים אגדיים ויצירותיהם עטורות הפרסים.

אגדות העיצוב הן מעצבים מפורסמים במיוחד שהופכים את העולם שלנו למקום טוב יותר עם העיצובים הטובים שלהם. גלה מעצבים אגדיים ואת עיצובי המוצר החדשניים שלהם, עבודות אמנות מקוריות, אדריכלות יוצרת, עיצובים אופנה מצטיינים ואסטרטגיות עיצוב. תהנו וחקרו עבודות עיצוב מקוריות של מעצבים, אמנים, אדריכלים, מחדשים ומותגים עטורי פרסים ברחבי העולם. קבל השראה מעיצובים יצירתיים.