מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
מכשיר Pitch + Roll + Gps

Trail Ranger

מכשיר Pitch + Roll + Gps מדוע מפות השביל שטוחות כאשר השבילים אינם? Trail Ranger, מושג ראשון בעולם, מאפשר לך לתעד את זוויות העלייה, הירידה וההתגלגלות של רכב השטח שלך על גבי מפת GPS ולשתף אותו עם אנשי שטח אחרים ברחבי העולם. Trail Ranger מופעל על ידי פלטפורמת מפות ה- AXYZ שלנו, ומעניק לך גם התראה מותאמת אישית להתאמה אישית כאשר המתקן שלך נשען בצורה מסוכנת מדי. עכשיו הראו לעולם את הזוויות המטורפות שכבשתם! כי העולם שלך לא שטוח! לפרטים נוספים על Trail Ranger ולהורדה כאפליקציית iPhone / iPad אנא בקרו באתר: http://puckerfactors.com/trailranger

שם הפרוייקט : Trail Ranger, שם המעצבים : Anjan Cariappa M M, שם הלקוח : Muckati SDD.

Trail Ranger מכשיר Pitch + Roll + Gps

עיצוב טוב זה זוכה בפרס העיצוב בתחרות עיצוב אריזות. אתה בהחלט צריך לראות את תיק העיצוב של פרסי המעצבים עטורי הפרסים כדי לגלות עבודות רבות אחרות, חדשניות, מקוריות ויצירתיות באריזה.

צוות עיצוב של היום

צוותי העיצוב הגדולים בעולם.

לפעמים אתה זקוק לצוות גדול מאוד של מעצבים מוכשרים שיביא עיצובים נהדרים באמת. כל יום אנו מציגים צוות עיצוב חדשני ויצירתי עטור פרסים. חקור וגלה ארכיטקטורה מקורית ויצירתית, עיצוב טוב, אופנה, עיצוב גרפי ופרויקטים של אסטרטגיות עיצוב מצוותי עיצוב ברחבי העולם. קבל השראה מהעבודות המקוריות של מעצבי אדון גדולים.