מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
שולחן הניתן להחלטה הניתן להחלפה

Ergo-table for bed

שולחן הניתן להחלטה הניתן להחלפה השולחן מסוגל להסתובב בזווית מסוימת כדי להתאים מתחת למיטה / תא כדי למקסם את החלל ולפתוח בצורה שמישה. תוכל לקבל כמה תכונות מסתובבות שנמצאות בשני מטוסים כדי שיהיה קל לנוע למשתמש. זה יכול לעזור בפתרון בעיה פוטנציאלית בהנחת המחשב הנייד או התקנים דומים ישירות למיטה אשר לוכדת את זרימת האוויר. בהיבט ארגונומי, טבלת הנדנדה מאפשרת למשתמש לקבל משטח התקנה מתאים, כדי למנוע לחיצה על ברכיו של המשתמש. בזמן שהגוף נמצא על תנוחה מועדפת, השולחן מתנדנד לעברו / אותה בקלות תוך שמירה על נוחות. השימוש בטבלה אינו מוגבל.

שם הפרוייקט : Ergo-table for bed, שם המעצבים : Ivan Paul B. Abanilla, שם הלקוח : ABANILLA DESIGN.

Ergo-table for bed שולחן הניתן להחלטה הניתן להחלפה

עיצוב נהדר זה זוכה בפרס עיצוב ברונזה בתחרות אדריכלות, בנייה ומבנים. אתה בהחלט צריך לראות את תיק העיצוב של מעצבי ארד עטור הפרסים כדי לגלות עבודות רבות אחרות, חדשניות, מקוריות ויצירתיות חדשות, עבודות בנייה ומבנים.

ראיון עיצובי של היום

ראיונות עם מעצבים מפורסמים בעולם.

קרא את הראיונות והשיחות האחרונים בנושא עיצוב, יצירתיות וחדשנות בין עיתונאי עיצוב למעצבים, אמנים ואדריכלים מפורסמים בעולם. צפו בפרויקטים העדכניים ביותר ועיצובים עטורי פרסים של מעצבים מפורסמים, אמנים, אדריכלים ומחדשים. גלה תובנות חדשות על יצירתיות, חדשנות, אומנויות, עיצוב ואדריכלות. למדו על תהליכי עיצוב של מעצבים גדולים.