מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
שרפרף

Kagome

שרפרף סן, עוצב על ידי שין אסאנו עם רקע בעיצוב גרפי, הוא אוסף בן 6 חלקים של ריהוט פלדה שהופך קווי דו מימדי לצורות תלת מימד. כל יצירה הכוללת "שרפרף קאגום" נוצרה עם קווים שממזערים עודף כדי לבטא הן צורה והן פונקציונליות במגוון יישומים, בהשראת מקורות ייחודיים כמו מלאכה ותבניות יפניות מסורתיות. שרפרף Kagome עשוי משמונה משולשים עם זווית ישרה התומכים זה בזה וכאשר הם נראים מלמעלה יוצרים את דפוס המלאכה היפני המסורתי Kagome Moyou.

שם הפרוייקט : Kagome, שם המעצבים : Shinn Asano, שם הלקוח : Shinn Asano Design Co., Ltd..

Kagome שרפרף

עיצוב מצוין זה זוכה בפרס עיצוב זהוב במוצרי תאורה ותחרות עיצוב פרויקטים לתאורה. אתה בהחלט צריך לראות את תיק העיצוב הזהב עטור הפרסים של מעצבים כדי לגלות מוצרי תאורה חדשים חדשים, חדשניים, מקוריים ויצירתיים ועבודות עיצוב פרויקטים בתחום התאורה.

אגדת עיצוב של היום

מעצבים אגדיים ויצירותיהם עטורות הפרסים.

אגדות העיצוב הן מעצבים מפורסמים במיוחד שהופכים את העולם שלנו למקום טוב יותר עם העיצובים הטובים שלהם. גלה מעצבים אגדיים ואת עיצובי המוצר החדשניים שלהם, עבודות אמנות מקוריות, אדריכלות יוצרת, עיצובים אופנה מצטיינים ואסטרטגיות עיצוב. תהנו וחקרו עבודות עיצוב מקוריות של מעצבים, אמנים, אדריכלים, מחדשים ומותגים עטורי פרסים ברחבי העולם. קבל השראה מעיצובים יצירתיים.