מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
יישום סלולרי

DeafUP

יישום סלולרי DeafUP מעורר את חשיבות החינוך והניסיון המקצועי עבור קהילת החרשים במזרח אירופה. הם יוצרים סביבה בה אנשי מקצוע ושומעים וחרשים יכולים להיפגש ולשתף פעולה. עבודה משותפת תהיה דרך טבעית להעצים ולהניע אנשים חירשים להיות פעילים יותר, להעלות את הכישרון שלהם, ללמוד מיומנויות חדשות, לעשות את ההבדל.

תיקים

Qwerty Elemental

תיקים ממש כמו שהאבולוציה העיצובית של מכונות הכתיבה מראה את הטרנספורמציה מצורה חזותית מורכבת מאוד לצורה הגיאומטרית בעלת הצורה הנקייה, קוורטי-אלמנטרי הוא התגלמות חוזק, סימטריה ופשטות. חלקי פלדה קונסטרוקטיביים המיוצרים על ידי בעלי מלאכה שונים הם תכונה חזותית ייחודית של המוצר, המעניקה לתיק מראה אדריכלי. המוזרות החיונית של התיק הם שני מפתחות מכונת כתיבה אשר מיוצרים ומורכבים על ידי המעצבת עצמה.

קולקציית בגדי נשים

Macaroni Club

קולקציית בגדי נשים הקולקציה, מועדון מקרון, נכתבה בהשראת המקרונים מאמצע המאה ה -18 הקושרים אותם לאנשים המכורים ללוגו של ימינו. מקרוני היה המונח של גברים שגברו את גבולות האופנה הרגילים בלונדון. הם היו מאניה הלוגו של המאה ה -18. אוסף זה נועד להציג את העוצמה של הלוגו מהעבר להווה, ויוצר את מועדון מקרוני כמותג בפני עצמו. פרטי העיצוב שואבים השראה מתלבושות מקרוני בשנת 1770, וממגמת האופנה הנוכחית עם נפחים ואורך קיצוניים.

אתר אינטרנט

Tailor Made Fragrance

אתר אינטרנט Tailor Made Fragrance נולד מניסיון של חברה איטלקית המתמחה בפיתוח וייצור של אריזות ראשוניות לתחומי ניחוח, טיפוח עור, קוסמטיקה צבעונית ובישום ביתי. תפקידה של Webgriffe היה לתמוך באסטרטגיה העסקית של הלקוח על ידי תכנון של פיתרון העדיף את מודעות המותג והשקת היחידה העסקית החדשה המתמקדת במתן למשתמשים ליצור את הבושם הייחודי וההתאמה האישית שלהם, מהווה צעד של תהליך רחב של צמיחה תעשייתית פילוח של הצעות B2B.

בקרת איכות אוויר

Midea Sensia AQC

בקרת איכות אוויר Midea Sensia AQC הוא הכלאה נבונה המשלבת את פנים הבית עם אלגנטיות וסגנון כאחד. זה מביא טכנולוגיה אנושית וחדשנות באמצעות תכונות, שליטה על טיהור טמפרטורת ואיכות האוויר עם תאורה ואגרטל לעיצוב החדר. הרווחה מגיעה באמצעות טכנולוגיית חיישנים שיכולים לקרוא את הסביבה ולשמור על יציבות הטמפרטורה והלחות המקומית, על פי ההתקנה הקודמת, שנעשתה על ידי MideaApp.

רובוט נייד אוטונומי

Pharmy

רובוט נייד אוטונומי רובוט ניווט אוטונומי ללוגיסטיקה של בתי חולים. זוהי מערכת שירות מוצרים לביצוע משלוחים יעילים ובטוחים, ומורידה את הסיכוי של איש המקצוע הבריאותי להיחשף לחולים, לרסן מחלות מגפת בין צוות בית החולים לחולים (COVID-19 או H1N1). העיצוב עוזר להתמודד עם מסירות בתי חולים עם גישה ובטיחות נוחות, תוך שימוש באינטראקציה למשתמשים מסובכת באמצעות הטכנולוגיה הידידותית. היחידות הרובוטיות יכולות לנוע באופן אוטונומי לסביבה מקורה ויש להן זרימה מסונכרנת עם יחידות דומות, ויכולות לעבוד על רובוטים בשיתוף פעולה.