מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
אטריום

Sberbank Headquarters

אטריום משרד האדריכלות השוויצרי Evolution Design בשיתוף עם אולפני האדריכלות הרוסית T + T אדריכלים תכנן אטריום רב תכליתי מרווח במטה התאגידי החדש של סברבנק במוסקבה. אור היום הצף אטריום כולל חללים שונים לעבודה ובר קפה, כאשר חדר הישיבות המעוצב בצורת היהלום הוא מוקד החצר הפנימית. השתקפות המראה, חזית פנימית מזוגגת ושימוש בצמחים מוסיפים את תחושת המרחב וההמשכיות.

עיצוב משרדי

Puls

עיצוב משרדי חברת ההנדסה הגרמנית פולס עברה לחצרים חדשים והשתמשה בהזדמנות זו כדי להמחיש ולהמריץ תרבות שיתוף פעולה חדשה בתוך החברה. העיצוב החדש של המשרד מביא לשינוי תרבותי, כאשר צוותים מדווחים על עלייה משמעותית בתקשורת הפנימית, במיוחד בין מחקר ופיתוח למחלקות אחרות. החברה ראתה גם עלייה בפגישות בלתי-פורמליות ספונטניות, הידועות כאחד המדדים העיקריים להצלחה בחדשנות מחקר ופיתוח.

בניין מגורים

Flexhouse

בניין מגורים Flexhouse הוא בית חד-משפחתי באגם ציריך בשוויץ. Flexhouse, שנבנה על חלקת אדמה משולשת מאתגרת, שנסחט בין קו הרכבת לכביש הגישה המקומי, הוא תוצאה של התגברות על אתגרים ארכיטקטוניים רבים: מרחקי גבול מגבילים ונפח הבנייה, צורת המשולש של החלקה, הגבלות בנוגע לשפה המקומית. המבנה שהתקבל עם קירות הזכוכית הרחבים שלו וחזית לבנה דמויי סרט הוא כה קל ונייד במראהו, עד שהוא דומה לכלי עתידני ששט פנימה מהאגם ומצא לעצמו מקום טבעי לעגינה.

6280. רכזת עמיתים לעבודה

Novex Coworking

6280. רכזת עמיתים לעבודה שוכן בין הרים ואגמים במרכז שוויץ הציורית, 6280.ch מרכז עבודה לעבודה הוא מענה לצורך הגובר בסביבות עבודה גמישות ונגישות באזורים כפריים בשוויץ. היא מציעה פרילנסרים מקומיים ועסקים קטנים מרחב עבודה עכשווי עם פנים השואבים השראה מהסביבה הבולולית של האתרים ומכבירים את עברה התעשייתי תוך חיבוק מוחלט של אופי חיי העבודה של המאה ה -21.

עיצוב משרדי

Sberbank

עיצוב משרדי המורכבות של פרויקט זה הייתה לעצב מקום עבודה זריז בגודל עצום במסגרת זמן מוגבלת מאוד ולשמור על צרכיהם הפיזיים והרגשיים של משתמשי המשרד תמיד בלב העיצוב. עם העיצוב החדש של המשרד, Sberbank הציבה את הצעדים הראשונים לעבר מודרניזציה של הרעיון במקום העבודה שלהם. תכנון המשרדים החדש מאפשר לצוות לבצע את משימותיו בסביבת העבודה המתאימה ביותר ומבסס זהות אדריכלית חדשה לחלוטין עבור המוסד הפיננסי המוביל ברוסיה ובמזרח אירופה.

משרד

HB Reavis London

משרד המטה של HB Reavis UK, שתוכנן על פי תקן הבנייה של ה- IWBI, מיועד לקידום עבודה מבוססת פרויקטים, המעודדת את פירוק הסילויים המחלקתיים והופכת את העבודה בין צוותים שונים לפשוטים ונגישים יותר. בעקבות תקן הבנייה של WELL, עיצוב מקום העבודה מיועד גם לטפל בסוגיות הבריאות הקשורות במשרדים מודרניים, כמו חוסר ניידות, תאורה גרועה, איכות אוויר ירודה, בחירות מזון מוגבלות ומתח.