מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
מלון

Park Zoo

מלון זהו ללא ספק מלון המבוסס על נושא החיות. עם זאת, מעצבים לא פשוט יצרו סדרה של מתקנים מקסימים וחינניים בצורת בעלי חיים כדי למשוך תשומת לב רבה בשוק התחרותי ביותר. המעצבים את החלל באהבה העמוקה לבעלי חיים, הפכו את מלון לתערוכת אמנות, בה הלקוחות מסוגלים להתבונן ולהרגיש את המצב האמיתי העומד בפני בעלי החיים בסכנת הכוח ברגע הנוכחי.

ספא צף

Hungarosauna

ספא צף היבט חשוב בהשקעה הוא תזמון, קיימות ויכולת הרחבה. הסתגלות לסיטואציות כלכליות בלתי צפויות. זה נכון גם לאדריכלות נוף ואלמנטים אדריכליים. תא הקיטור של המים הרפואיים, מי הספא הניתנים לשתייה ובריכת השחייה השוחה על פני האגם מספקים איכות חדשה של סאונה, שיכולה להיות רק כאן בהונגרוסאונה. לבניין קורת גישור חוצה למינציה עם מסגרת עמוד עץ. באופן הומוגני, פסל דמוי עץ מכוסה מבפנים ומבחוץ במשטחי עץ כמו גזע עץ.

פארק משפחתי

Hangzhou Neobio

פארק משפחתי בהתבסס על הפריסה המקורית של הקניון, הפארק המשפחתי של האנגזו נוביו חולק לארבעה אזורים פונקציונליים מרכזיים, שלכל אחד מהם חללי אבזור מרובים. חלוקה כזו לקחה בחשבון קבוצות גיל, תחומי עניין והתנהגויות של ילדים, ובמקביל שילבה פונקציות לבילוי, חינוך ומנוחה במהלך פעילויות של הורה-ילד. התפוצה הסבירה בחלל הופכת אותו לפארק משפחתי מקיף שמשלב פעילויות בידור וחינוך.

מועדון השחייה

Loong

מועדון השחייה השילוב של עסק מכוון שירות עם צורות עסקיות חדשות הוא מגמה. המעצב משלב באופן ניסיוני את הפונקציות הבנות של הפרויקט עם עסק עיקרי, מייעל מחדש את הפונקציות העיקריות של אימוני ספורט הורים-ילדים, ובונה את הפרויקט לחלל כולל לחינוך שחייה וספורט, ומשלב בידור ופנאי.

מועדון ילדים

Meland

מועדון ילדים הפרויקט כולו השלים את הביטוי המצוין של גן המשחקים המקורה של הורה לילד, תוך הצגת מידה גבוהה של שלמות ועקביות במישור הייחודי והמרחב. עיצוב הקווים העדין מחבר בין אזורים פונקציונליים שונים ומבין את הרציונליות של זרימת המבקרים. הנרטיב של החלל, בתורו, מחבר חללים שונים דרך עלילה שלמה ומביא את הצרכנים לחוות את המסע המופלא של אינטראקציה בין הורה לילד.

דירה

Home in Picture

דירה הפרויקט הוא חלל מגורים שנוצר למשפחה בת ארבעה ילדים עם שני ילדים. אווירת ארץ החלומות שנוצרה על ידי עיצוב הבית באה לא רק מעולם האגדות שנוצר לילדים, אלא גם מהתחושה העתידנית וההלם הרוחני שמביא האתגר על ריהוט הבית המסורתי. המעצב לא התבסס על שיטות ודפוסים נוקשים, פירק את ההיגיון המסורתי והציג פרשנות חדשה לאורח החיים.