מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
פותחן מכתבים

Memento

פותחן מכתבים כולם מתחילים בהכרת תודה. סדרת פתיחת מכתבים המשקפת עיסוקים: מזכרת אינה רק סט כלים אלא גם סדרת חפצים המבטאת את הכרת התודה והרגשות של המשתמש. באמצעות סמנטיקה של מוצרים ותמונות פשוטות של מקצועות שונים, העיצובים והדרכים הייחודיות בהן נעשה שימוש בכל יצירה ממנטו מעניקים למשתמשים חוויות מכל הלב.

כורסה

Osker

כורסה אוסקר מייד מזמין אותך לשבת ולהירגע. כורסה זו בעלת עיצוב בולט ומעוקל מאוד המספקת מאפיינים ייחודיים כמו נגרות עץ מעוצבות בצורה מושלמת, משענות יד מעור וכרית. הפרטים הרבים והשימוש בחומרים איכותיים: עור ועץ מלא מבטיחים עיצוב עכשווי ונצחי.

ריהוט אגן

Eva

ריהוט אגן ההשראה של המעצב הגיעה מהעיצוב המינימלי ועל השימוש בו כתכונה שקטה אך מרעננת בחלל האמבטיה. זה עלה ממחקר של צורות אדריכליות ונפח גיאומטרי פשוט. אגן יכול להיות פוטנציאל אלמנט המגדיר חללים שונים סביב ובו זמנית נקודת מרכז לחלל. זה מאוד קל לשימוש, גם נקי ועמיד. ישנן מספר וריאציות כולל עצמאית, ספסל ישיבה וקיר, כמו גם כיור יחיד או כפול. הווריאציות על הצבע (צבעי RAL) יעזרו לשילוב העיצוב בחלל.

מנורת שולחן

Oplamp

מנורת שולחן Oplamp כולל גוף קרמי ובסיס מעץ מלא שעליו מונח מקור אור הוביל. הודות לצורתו, המתקבלת באמצעות מיזוג של שלושה קונוסים, ניתן לסובב את גופו של האופלאמפ לשלושה מצבים ייחודיים היוצרים סוגים שונים של אור: מנורת שולחן גבוהה עם אור הסביבה, מנורת שולחן נמוכה עם אור הסביבה, או שתי אורות סביבה. כל תצורה של קונוסי המנורה מאפשרת לפחות אחת מקורות האור לתקשר באופן טבעי עם ההגדרות האדריכליות שמסביב. Oplamp מעוצב ומעוצב בעבודת יד לחלוטין באיטליה.

מנורת שולחן מתכווננת

Poise

מנורת שולחן מתכווננת המראה האקרובטי של Poise, מנורת שולחן שתוכנן על ידי רוברט דאבי מ- Unform. הסטודיו עובר בין סטטי לדינמי ליציבה גדולה או קטנה. תלוי בפרופורציה שבין הטבעת המוארת שלה לבין הזרוע אוחזת בה, מתרחש קו חוצה או משיק למעגל. כשהיא מונחת על מדף גבוה יותר, הטבעת עשויה להיות תלויה על המדף; או על ידי הטיית הטבעת, זה יכול לגעת בקיר שמסביב. הכוונה להתאמה זו היא לגרום לבעלים להיות מעורבים באופן יצירתי ולשחק עם מקור האור ביחס לחפצים אחרים הסובבים אותו.

תזמורת רמקולים

Sestetto

תזמורת רמקולים הרכב תזמורת של רמקולים המנגנים יחד כמו מוזיקאים אמיתיים. ססטטו היא מערכת שמע רב ערוצית לנגינת רצועות כלי נגינה בודדות ברמקולים נפרדים של טכנולוגיות וחומרים שונים המוקדשים למארז הצליל הספציפי, בין בטון טהור, קולני עץ מהדהדים וקרנות קרמיקה. ערבוב המסלולים והחלקים חוזר להיות במקום ההאזנה, כמו בקונצרט אמיתי. ססטטו היא התזמורת הקאמרית של המוסיקה המוקלטת. ססטטו מיוצר באופן ישיר על ידי מעצביו סטפנו איוון סקרסיה ופרנצ'סקו שיאם זונקה.