מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
פנים מסחרי

Nest

פנים מסחרי הקומה משותפת לשני אנשי מקצוע ייחודיים-תומכים ואדריכלים הקוראים להזמנות היררכיות מגוונות. בחירה ופירוט של אלמנטים הייתה מאמץ לשמור על המראה הכללי מקורקע, אדמתי ולהחיות את האומנות המקומית וחומרי הבנייה. התערובת והיישום של חומרים ידידותיים לסביבה, גודל הפתחים, כולם מונעו על ידי היזכרת האקלים המקומי כדי להפוך סביבה נעימה לעורר מחדש את הפרקטיקות האבודות יחד עם בניית תרגול בר-קיימא.

סכו"ם

Ingrede Set

סכו"ם סט הסכו"ם של אינגריד מיועד לבטא את הצורך בשלמות בחיי היומיום. סט מזלג, כף וסכין יחד עם מגנטים. הסכו"ם עומד אנכית ויוצר הרמוניה לשולחן. צורות מתמטיות מותרות לבנות צורה נוזלית אחת המורכבת משלושה חלקים שונים. גישה זו יוצרת אפשרויות חדשות הניתנות ליישום על מוצרים רבים ושונים כגון כלי שולחן ועיצוב כלים אחרים.

שירות המלצות מוזיקה

Musiac

שירות המלצות מוזיקה Musiac הוא מנוע המלצות מוזיקלי, השתמש בהשתתפות פרואקטיבית בכדי למצוא אפשרויות מדויקות למשתמשים שלה. זה נועד להציע ממשקים חלופיים שיאתגרו את האוטוקרטיה של האלגוריתם. סינון מידע הפך לגישת חיפוש בלתי נמנעת. עם זאת, זה יוצר אפקטים של חדרי הד ומגביל את המשתמשים באזור הנוחות שלהם על ידי ביצוע בקפדנות אחר העדפותיהם. משתמשים נעשים פסיביים ומפסיקים לחקור את האפשרויות שהמכונה מספקת. בילוי זמן לבחינת אפשרויות עשוי להעלות עלויות ביו ענקיות, אך המאמץ הוא זה שיוצר חוויה משמעותית.

אב-טיפוס למגורים

No Footprint House

אב-טיפוס למגורים ה- NFH מפותח לייצור סדרתי, מבוסס על ארגז כלים גדול יותר של טיפולוגיות מגורים טרומיים. אב טיפוס ראשון נבנה למשפחה הולנדית בדרום מערב קוסטה ריקה. הם בחרו בתצורה של שני חדרי שינה עם מבנה פלדה וגימורי עץ אורן, שהועברה למיקוד היעד שלה על משאית אחת יחידה. הבניין מעוצב סביב ליבת שירות מרכזית על מנת לייעל את היעילות הלוגיסטית ביחס להרכבה, תחזוקה ושימוש. הפרויקט מבקש קיום אינטגרלי מבחינת הביצועים הכלכליים, הסביבתיים, החברתיים והמרחביים שלו.

מלון

LiHao

מלון חזור לטבע, התחנה התרבותית של העיר. צור אורח חיים מעודן. ליהנות באופן בלעדי משקט ושקט. מלון ממוקם באזור השוקק של פיתוח היי-טק Baoding. המעצב מגדיר מחדש את מלון הנופש בעיר על ידי חשיבה הוליסטית באמצעות שילוב מחדש של הסביבה, האדריכלות, הנוף והפנים שמסביב ליצירת מרחב מלונות מתוחכם, טבעי ונוח. תן לנוסעים עסקיים להרגיש משגשגים בשקט, לגנוב בילוי של חצי יום.

משרדי מכירות

Suzhou·Merchants Great Lakes Century

משרדי מכירות עם משטח מים כמראה, תמונת הגובה של הבניין יוצאת לדרך; עם פיסול ושתילה כאלמנטים, העניין של המים נוצר באמצעות קישוט; עם שתילה צפה ושינוי מזרקות ואורות אמנותיים, העניין נוצר ; עם מים כנשמה, השילוב של אמנות ותפקוד נגזר דרך נקודת המפנה של החלל; בריכת השחייה הרחבה, באור השמש, אדוות המים, צלולים ושקופים, מאירים דרך המים הבהירים, רואים את היחס של כל אריח בבירור, נראה שהוא גם מנקה את המוח האנושי בכלל.

עיצוב היום

עיצוב מדהים. עיצוב טוב. העיצוב הטוב ביותר.

עיצובים טובים יוצרים ערך לחברה. בכל יום אנו מציגים פרויקט עיצוב מיוחד המדגים מצוינות בעיצוב. כיום, אנו שמחים להציג עיצוב עטור פרסים שעושה את ההבדל החיובי. אנו נציג עיצובים מעוצבים ומעוררי השראה יותר מדי יום. דאגו לבקר אותנו כל יום בכדי ליהנות ממוצרי עיצוב ופרויקטים חדשים וטובים של מעצבים גדולים בעולם.