מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
סדרת צילומים

U15

סדרת צילומים פרויקט האמנים מנצל את התכונות של בניין U15 בכדי ליצור אסוציאציה עם אלמנטים טבעיים הקיימים בדמיון הקולקטיבי. תוך ניצול מבנה הבניין וחלקיו ממנו, כצבעיו וצורותיו, הם מנסים לעוד מיקומים ספציפיים יותר כמו יער האבן הסיני, מגדל השטן האמריקני, כסמלים טבעיים גנריים כמו מפלים, נהרות ומורדות סלעיים. כדי להעניק פרשנות שונה בכל תמונה, האמנים חוקרים את הבניין בגישה מינימליסטית, תוך שימוש בזוויות ונקודות מבט שונות.

שעון השעון

Argo

שעון השעון Argo מאת Gravithin הוא שעון זמן שעיצובו מעוצב בהשראת סקסטנט. הוא כולל חוגה כפולה חרוטה, הזמינה בשני גוונים, ים כחול עמוק וים שחור, לכבוד הרפתקאותיה המיתיות של ספינת ארגו. פעימות ליבו הודות לתנועת קוורץ שווייצה רונדה 705, ואילו זכוכית הספיר והפלדה המוברשת החזקה 316L מבטיחים עמידות רבה יותר. זה גם עמיד במים 5ATM. השעון זמין בשלושה צבעי מארז שונים (זהב, כסף ושחור), שני גווני חיוג (ים כחול עמוק וים שחור) ושש דגמי רצועות, בשני חומרים שונים.

עיצוב פנים

Eataly

עיצוב פנים אטלי טורונטו מותאמת לדקויות העיר הצומחת שלנו ונועדה לשפר ולהגביר את החילופים החברתיים באמצעות הזרז האוניברסלי של אוכל איטלקי נהדר. ראוי רק ש"ה passeggiata "המסורתי והמתמשך הוא ההשראה העומדת מאחורי העיצוב עבור אטלי טורונטו. הטקס הנצחי הזה רואה איטלקים בכל ערב יוצאים לרחוב הראשי והפיאצה, לטייל ולהתרועע ולעתים מדי פעם בברים וחנויות לאורך הדרך. סדרת החוויות הזו קוראת לסולם רחוב חדש ואינטימי בבלור ובמפרץ.

תיבת לגדול עסיסית עסיסית

Bloom

תיבת לגדול עסיסית עסיסית בלום הוא קופסת גדלים ייעודית עסיסית המשמשת כריהוט ביתי מסוגנן. זה מספק תנאי גידול מושלמים לסוקולנטים. המטרה העיקרית של המוצר היא למלא את הרצון ולטפח עבורם המתגוררים באזורים עירוניים עם פחות גישה לסביבה ירוקה. החיים העירוניים מגיעים עם אתגרים רבים בחיי היומיום. זה גורם לאנשים להתעלם מאופיים. בלום שואף להיות הגשר בין הצרכנים לרצונות הטבעיים שלהם. המוצר אינו אוטומטי, הוא נועד לסייע לצרכן. תמיכת היישום תאפשר למשתמשים לנקוט בפעולה עם הצמחים שלהם, שתאפשר להם לטפח.

קפלה

Coast Whale

קפלה הצורה הביונית של הלוויתן הפכה לשפה של קפלה זו. לוויתן נטוע בחופי איסלנד. אדם יכול להיכנס לגופו דרך זנב דגים נמוך ולחוות את נקודת המבט של לוויתן המתבונן באוקיאנוס בו קל יותר לבני האדם להרהר על ההזנחה של השפלה סביבתית. המבנה התומך נופל על החוף כדי להבטיח נזק מינימלי לסביבה הטבעית. חומרים טבעיים וידידותיים לסביבה הופכים את הפרויקט ליעד תיירותי הקורא להגנת הסביבה.

צמיג טרנספורמטיבי

T Razr

צמיג טרנספורמטיבי בעתיד הקרוב הפריחה של פיתוח תחבורה חשמלית עומדת בפתח. כיצרנית חלקי רכב, מקסקסיס ממשיכה לחשוב כיצד היא יכולה לתכנן מערכת חכמה ריאלית שיכולה להשתתף בטרנד זה ואף לעזור להאיץ אותה. T Razr הוא צמיג חכם שפותח לצורך. חיישנים המובנים שלה מזהים באופן פעיל תנאי נסיעה שונים ומספקים אותות פעילים להפיכת הצמיג. המדרגות המוגדלות נמתחות ומשנות את אזור המגע בתגובה לאות ולכן משפרות את ביצועי המתיחה.