מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
שולחן קפה

Catena

שולחן קפה שולחן קפה מורכב מארבעה שולחנות צד. המיקום הלא שגרתי של שולחנות צד מחבר את צורת ה- L של שולחן הקפה המהווה צורה מקורית לשולחנות הקפה. זה לא צריך שום מאמץ נוסף בכדי להשתמש בשולחנות כקפה או כשולחן צדדי, רק יש להביא את שולחנות הצד בצד L. האלמנטים הנושאים עומס של כל שולחן צד נוצרים על ידי שימוש בשילוב שונה של אותה צורה. הצורה הפשוטה הזו, מלבן עם קצה עגול, היא גם הצורה של כל צד בשולחן הקפה, ולכן צורת כל שולחן צד ושולחן קפה שונה אך קשורה.

שם הפרוייקט : Catena, שם המעצבים : Ayça Sevinç Tatlı, שם הלקוח : .

Catena שולחן קפה

עיצוב נהדר זה זוכה בפרס עיצוב ברונזה בתחרות אדריכלות, בנייה ומבנים. אתה בהחלט צריך לראות את תיק העיצוב של מעצבי ארד עטור הפרסים כדי לגלות עבודות רבות אחרות, חדשניות, מקוריות ויצירתיות חדשות, עבודות בנייה ומבנים.

אגדת עיצוב של היום

מעצבים אגדיים ויצירותיהם עטורות הפרסים.

אגדות העיצוב הן מעצבים מפורסמים במיוחד שהופכים את העולם שלנו למקום טוב יותר עם העיצובים הטובים שלהם. גלה מעצבים אגדיים ואת עיצובי המוצר החדשניים שלהם, עבודות אמנות מקוריות, אדריכלות יוצרת, עיצובים אופנה מצטיינים ואסטרטגיות עיצוב. תהנו וחקרו עבודות עיצוב מקוריות של מעצבים, אמנים, אדריכלים, מחדשים ומותגים עטורי פרסים ברחבי העולם. קבל השראה מעיצובים יצירתיים.