מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
קולנוע

Wuhan Pixel Box Cinema

קולנוע "פיקסל" הוא המרכיב הבסיסי של תמונות, המעצב בוחן יחסי תנועה ופיקסלים כדי להפוך לנושא של עיצוב זה. "פיקסל" מיושם באזורים שונים בקולנוע. אולם הקופות הגדול מכיל מעטפה מעוקלת אדירה שנוצרה על ידי מעל 6000 פנלים של לוחות נירוסטה. קיר התצוגה המאפיין מעוטר בכמות אדירה של רצועות מרובעות הבולטות מהקיר מציג את שמו הקולנועי הזוהר. בתוך הקולנוע הזה, כולם יהנו מהאווירה הגדולה של העולם הדיגיטלי שנוצר בעקבות לכידותם של כל האלמנטים ה"פיקסלים ".

שם הפרוייקט : Wuhan Pixel Box Cinema, שם המעצבים : Ajax Law, שם הלקוח : Hubei Xiang Sheng & Insun Entertainment Co. Ltd..

Wuhan Pixel Box Cinema קולנוע

עיצוב יוצא דופן זה זוכה בפרס עיצוב פלטינה בתחרות עיצוב צעצועים, משחקים ומוצרי תחביב. בהחלט כדאי שתראה את תיק העיצוב של מעצבי פלטינה עטור הפרסים כדי לגלות עבודות רבות אחרות, חדשניות, מקוריות ויצירתיות אחרות, יצירות משחק, משחקי תחביב ומוצרי תחביב.

מעצב היום

מיטב המעצבים, האמנים והאדריכלים הטובים בעולם.

עיצוב טוב ראוי להכרה רבה. בכל יום אנו שמחים להציג מעצבים מדהימים היוצרים עיצובים מקוריים וחדשניים, ארכיטקטורה מדהימה, אופנה מסוגננת וגרפיקה יצירתית. היום אנו מציגים בפניכם את אחד המעצבים הגדולים בעולם. בדוק עוד היום תיק עבודות עטור פרסים וקבל את ההשראה היומיומית שלך לעיצוב.