מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
בית חווה

House On Pipes

בית חווה רשת של צינורות פלדה דקיקים המונחים בצורה מפושטת ממזערת את טביעת הרגל של הבניין תוך שהיא מספקת את הנוקשות והיציבות להניף את שטח המגורים שמעליו. בהתאם לגישת האייקונים המינימליסטיים, בית חווה זה תוכנן במסגרת העצים הקיימים כדי להפחית את עליית החום הפנימית. הדבר נעזר בהמשך כוונתם של בלוקי האפר הזבובים על החזית, כשהחלל והצל שנוצרו מקררים את הבניין באופן טבעי. הרמת הבית גם הבטיחה שהנוף ללא הפרעה והנופים לא היו מוגבלים.

שם הפרוייקט : House On Pipes, שם המעצבים : PARALLAX, שם הלקוח : Parallax.

House On Pipes בית חווה

עיצוב מצוין זה זוכה בפרס עיצוב זהוב במוצרי תאורה ותחרות עיצוב פרויקטים לתאורה. אתה בהחלט צריך לראות את תיק העיצוב הזהב עטור הפרסים של מעצבים כדי לגלות מוצרי תאורה חדשים חדשים, חדשניים, מקוריים ויצירתיים ועבודות עיצוב פרויקטים בתחום התאורה.

אגדת עיצוב של היום

מעצבים אגדיים ויצירותיהם עטורות הפרסים.

אגדות העיצוב הן מעצבים מפורסמים במיוחד שהופכים את העולם שלנו למקום טוב יותר עם העיצובים הטובים שלהם. גלה מעצבים אגדיים ואת עיצובי המוצר החדשניים שלהם, עבודות אמנות מקוריות, אדריכלות יוצרת, עיצובים אופנה מצטיינים ואסטרטגיות עיצוב. תהנו וחקרו עבודות עיצוב מקוריות של מעצבים, אמנים, אדריכלים, מחדשים ומותגים עטורי פרסים ברחבי העולם. קבל השראה מעיצובים יצירתיים.