מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
משי

Passion

משי "תשוקה" הוא אחד מהאובייקטים "בברכה". קפל יפה את צעיף המשי לריבוע כיס או מסגר אותו כיצירות אמנות וגורם לו להחזיק חיים שלמים. זה כמו משחק - לכל אובייקט יש יותר מפונקציה אחת. "בברכה" מגלם מתאם עדין בין מלאכות ישנות לחפצי עיצוב מודרניים. כל עיצוב הוא יצירת אמנות ייחודית ומספר סיפור אחר. דמיין מקום בו כל פרט קטן מספר סיפור, שבו איכות היא ערך חיים, והמותרות הגדולה ביותר היא להיות נאמן לעצמך. זה המקום בו "בברכה" פוגשת אותך. תן לאמנות לפגוש אותך ולהזדקן איתך!

קולקציית תכשיטים

Future 02

קולקציית תכשיטים Project Future 02 הוא קולקציית תכשיטים עם טוויסט מהנה ותוסס בהשראת משפטים מעגליים. כל יצירה נוצרת עם תוכנת עיצוב בעזרת מחשב, שנבנית כולה או חלקית בטכנולוגיית הדפסת תלת מימד לייזר סינטרינג או פלדה, וסיימה בעבודת יד בטכניקות צורפות מסורתיות. הקולקציה שואבת השראה מצורת המעגל ומעוצבת בקפידה כדי לדמיין משפטים אוקלידים לדפוסים וצורות של אמנות לבישה, ומסמלת, בדרך זו, התחלה חדשה; נקודת מוצא לעתיד מרגש.

מעיל טרנץ '

Renaissance

מעיל טרנץ ' אהבה ורבגוניות. סיפור יפה שהוטבע בבד, בהתאמה וקונספט של מעיל טרנץ 'זה, לצד כל שאר בגדי הקולקציה. הייחודיות של היצירה הזו היא בוודאות העיצוב האורבני, המגע המינימליסטי, אבל מה שבאמת מפתיע כאן, זה אולי יכול להיות הרבגוניות שלו. פשוט עצום את העיניים, בבקשה. ראשית, אתה אמור לראות אדם רציני שמתמודד עם המשרה הרצינית שלה .. כחולה. עכשיו, תנער את הראש, וממש מולך תראה מעיל תעלה כחול כתוב, עם כמה 'מחשבות מגנטיות עליו. נכתב ביד. באהבה, ניתנת להפעלה!

משקפי שמש מתקפלים

Blooming

משקפי שמש מתקפלים עיצוב המשקפיים של סונג'ה נוצר בהשראת פרחים פורחים ומסגרות משקפיים מוקדמות. בשילוב צורות הטבע האורגניות והאלמנטים הפונקציונליים של מסגרות המשקפיים, פיתח המעצב פריט להמרה שניתן לתמרן בקלות תוך שהוא נותן כמה מבטים שונים. המוצר תוכנן גם עם אפשרות קיפול מעשית, לוקח כמה שפחות מקום בתיק המנשא. העדשות מיוצרות מפלקסיגלס חתוך בלייזר עם הדפסי פרחי סחלב, והמסגרות מיוצרות ידנית באמצעות פליז מצופה זהב 18 קראט.

עגילים רב תכליתיים

Blue Daisy

עגילים רב תכליתיים דייזי הם פרחים מורכבים עם שני פרחים המשולבים לאחד, קטע פנימי וקטע עלי כותרת חיצוניים. זה מסמל את השזירה של שניים המייצגים אהבה אמיתית או את הקשר האולטימטיבי. העיצוב משתלב בייחודיות של פרח החיננית ומאפשר ללבוש ללבוש את החיננית הכחולה במספר דרכים. הבחירה בספיר כחול לעלי הכותרת היא להדגיש השראה לתקווה, תשוקה ואהבה. ספירים צהובים שנבחרו לעלי כותרת הפרחים המרכזיים מרתקים את הלובש תחושת שמחה וגאווה ומעניקים ללבוש שלווה מלאה וביטחון בהצגת האלגנטיות שלו.

תליון

Eternal Union

תליון האיחוד הנצחי מאת אולגה יתסקר, היסטוריון מקצועי שהחליט להמשיך בקריירה חדשה של מעצבת תכשיטים, נראה פשוט אך מלא משמעות. חלקם ימצאו בו נגיעה של תכשיטים קלטיים או אפילו קשר של הרקלס. היצירה מייצגת צורה אינסופית אחת, הנראית כמו שתי צורות קשורות זו בזו. אפקט זה נוצר באמצעות קווים דמויי רשת החקוקים מעל היצירה. במילים אחרות - השניים קשורים זה לזה כאחד, והאחד הוא איחוד בין השניים.