מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
עגילים רב תכליתיים

Blue Daisy

עגילים רב תכליתיים דייזי הם פרחים מורכבים עם שני פרחים המשולבים לאחד, קטע פנימי וקטע עלי כותרת חיצוניים. זה מסמל את השזירה של שניים המייצגים אהבה אמיתית או את הקשר האולטימטיבי. העיצוב משתלב בייחודיות של פרח החיננית ומאפשר ללבוש ללבוש את החיננית הכחולה במספר דרכים. הבחירה בספיר כחול לעלי הכותרת היא להדגיש השראה לתקווה, תשוקה ואהבה. ספירים צהובים שנבחרו לעלי כותרת הפרחים המרכזיים מרתקים את הלובש תחושת שמחה וגאווה ומעניקים ללבוש שלווה מלאה וביטחון בהצגת האלגנטיות שלו.

תליון

Eternal Union

תליון האיחוד הנצחי מאת אולגה יתסקר, היסטוריון מקצועי שהחליט להמשיך בקריירה חדשה של מעצבת תכשיטים, נראה פשוט אך מלא משמעות. חלקם ימצאו בו נגיעה של תכשיטים קלטיים או אפילו קשר של הרקלס. היצירה מייצגת צורה אינסופית אחת, הנראית כמו שתי צורות קשורות זו בזו. אפקט זה נוצר באמצעות קווים דמויי רשת החקוקים מעל היצירה. במילים אחרות - השניים קשורים זה לזה כאחד, והאחד הוא איחוד בין השניים.

אוסף תכשיטים

Ataraxia

אוסף תכשיטים בשילוב עם אופנה וטכנולוגיה מתקדמת, מטרת הפרויקט ליצור תכשיטים שיכולים להפוך את האלמנטים הגותיים הישנים לסגנון חדש, תוך דיון בפוטנציאל המסורתי בהקשר העכשווי. עם העניין באופן בו ויברציות גותיות משפיעות על הקהל, הפרויקט מנסה לעורר חוויה אינדיבידואלית ייחודית באמצעות אינטראקציה משחקית, תוך חקר הקשר בין עיצוב לובשים. אבני חן סינתטיות, כחומר חותם איכותי לסביבה, נחתכו למשטחים שטוחים במיוחד כדי להטיל את צבעיהם על העור כדי לשפר את האינטראקציה.

קולייר

Eves Weapon

קולייר הנשק של איב עשוי 750 ורד קראט וזהב לבן. הוא מכיל 110 יהלומים (20.2ct) ומורכב מ 62 קטעים. לכולם שתי הופעות שונות לחלוטין: מבחינה צדדית הקטעים הם בצורת תפוח, במבט עליון ניתן לראות קווים בצורת V. כל קטע מפוצל לצדדים כדי ליצור את אפקט העמסת הקפיץ המחזיק ביהלומים - היהלומים מוחזקים על ידי מתח בלבד. זה מדגיש לטובה את הזוהר, הברק וממקסם את הזוהר הגלוי של היהלום. היא מאפשרת עיצוב קליל וברור במיוחד, למרות גודל השרשרת.

טבעת

Wishing Well

טבעת בביקור בגן ורדים בחלומותיה, טיפי נתקל בבאר משאלות מוקפת ורדים. שם, היא הביטה בבאר וראתה את השתקפותם של כוכבי הלילה, ומשאלה משאלה. כוכבי הלילה מיוצגים על ידי היהלומים, והאודם מסמל את התשוקה העמוקה ביותר שלה, חלומותיה, ותקוות שהיא עשתה בבאר המבקשת. עיצוב זה כולל טופר רובי משושה בהתאמה אישית, משובץ בזהב 14 קראט. עלים קטנים מגולפים כדי להציג את המרקם של העלים הטבעיים. רצועת הטבעת תומכת בחלקה השטוח ומתעקמת מעט פנימה. יש לחשב באופן מתמטי את גודל הטבעות.

תיק

Totepographic

תיק תיק מעצבים בהשראה טופוגרפית, שישמש כמעבדה נוחה, במיוחד באותם ימים עמוסים בקניות או בהפעלת סידורים. יכולת שקית ה- Tote דומה להר והיא יכולה להחזיק או לשאת דברים רבים. עצם האורקל מהווה את המבנה הכללי של התיק, וצורת המפה הטופוגרפית היא חומר משטח ממש כמו משטח לא אחיד.