מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
רובוט נייד אוטונומי

Pharmy

רובוט נייד אוטונומי רובוט ניווט אוטונומי ללוגיסטיקה של בתי חולים. זוהי מערכת שירות מוצרים לביצוע משלוחים יעילים ובטוחים, ומורידה את הסיכוי של איש המקצוע הבריאותי להיחשף לחולים, לרסן מחלות מגפת בין צוות בית החולים לחולים (COVID-19 או H1N1). העיצוב עוזר להתמודד עם מסירות בתי חולים עם גישה ובטיחות נוחות, תוך שימוש באינטראקציה למשתמשים מסובכת באמצעות הטכנולוגיה הידידותית. היחידות הרובוטיות יכולות לנוע באופן אוטונומי לסביבה מקורה ויש להן זרימה מסונכרנת עם יחידות דומות, ויכולות לעבוד על רובוטים בשיתוף פעולה.

מפזר ארומה חכמה

Theunique

מפזר ארומה חכמה אגארווד נדיר ויקר. את הארומה שלו ניתן להשיג רק משריפה או מיצוי, משתמשים בהם בתוך הבית ומוענק למשתמשים מעטים. כדי לשבור מגבלות אלה נוצר מפזר ארומה חכם וטבליות אגרווד טבעיות בעבודת יד לאחר מאמצים של שלוש שנים עם מעל 60 עיצובים, 10 טיפוס-טיפוס ו -200 ניסויים. זה מדגים מודל עסקי אפשרי חדש ושימוש בהקשר לתעשיית אגרווד. משתמשים יכולים פשוט להכניס דיפוזיה בתוך מכונית, להתאים את הזמן, הצפיפות והמגוון של הארומה בקלות וליהנות מהארומתרפיה האולטימטיבית לאן שהם הולכים ובכל פעם שהם נוהגים.

מכונת מסחטה אוטומטית

Toromac

מכונת מסחטה אוטומטית הטורומק מעוצב במיוחד עם המראה העוצמתי שלו להביא דרך חדשה לצריכת מיץ תפוזים טרי סחוט. הוא מיועד למיצוי מיצים מקסימאלי, הוא מיועד למסעדות, קפיטריות וסופרמרקטים והעיצוב הפרמיוני שלו מאפשר חוויה ידידותית המספקת טעם, בריאות והיגיינה. יש לה מערכת חדשנית החותכת את הפירות אנכית וסוחטת את החצאים בלחץ סיבובי. משמעות הדבר היא כי ביצועים מרביים מושגת ללא סחיטה או מגע של המעטפת.

צמיג טרנספורמטיבי

T Razr

צמיג טרנספורמטיבי בעתיד הקרוב הפריחה של פיתוח תחבורה חשמלית עומדת בפתח. כיצרנית חלקי רכב, מקסקסיס ממשיכה לחשוב כיצד היא יכולה לתכנן מערכת חכמה ריאלית שיכולה להשתתף בטרנד זה ואף לעזור להאיץ אותה. T Razr הוא צמיג חכם שפותח לצורך. חיישנים המובנים שלה מזהים באופן פעיל תנאי נסיעה שונים ומספקים אותות פעילים להפיכת הצמיג. המדרגות המוגדלות נמתחות ומשנות את אזור המגע בתגובה לאות ולכן משפרות את ביצועי המתיחה.

פסנתר היברידי יוקרתי

Exxeo

פסנתר היברידי יוקרתי EXXEO הוא פסנתר היברידי אלגנטי לחללים עכשוויים. הצורה הייחודית שלו מגלמת את האיחוד התלת מימדי של גלי קול. לקוחות יכולים להתאים אישית את הפסנתר שלהם באופן מלא להרמוניה עם סביבתו כיצירת אמנות דקורטיבית. פסנתר היי-טק זה עשוי מחומרים אקזוטיים כמו סיבי פחמן, עור רכב מובחר ואלומיניום בכלי תעופה וחלל. מערכת רמקולים לטאבלט מתקדם; משחזר את הטווח הדינמי הרחב של הפסנתרים הגדולים באמצעות מערכת הקול של 200 וואט, 9 רמקולים. הסוללה המובנית הייעודית שלה מאפשרת לפסנתר להופיע עד 20 שעות בטעינה יחידה.

מתחם אירוח

Serenity Suites

מתחם אירוח סוויטות סרניטי שוכנות בהתנחלות ניקיטי, סיתוניה בצ'לקידיקי, יוון. המתחם מורכב משלוש יחידות עם עשרים סוויטות ובריכת שחייה. יחידות הבניין מסמנות צורה עמוקה של אופק מרחבי תוך שהם מציעים נוף אופטימלי לכיוון הים. בריכת השחייה היא הליבה שבין אירוח למתקני ציבור. מתחם האירוח מהווה נקודת ציון באזור, כקליפה מוחצנת בעלת איכויות פנימיות.