מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
חבילת מזון

Kuniichi

חבילת מזון המזון המסורתי היפני שמור Tsukudani אינו מוכר היטב בעולם. מנה מבושלת על בסיס רוטב סויה המשלבת פירות ים ומרכיבי יבשה שונים. החבילה החדשה כוללת תשע תוויות המיועדות למודרניזציה של תבניות יפניות מסורתיות ולהביע את מאפייני המרכיבים. לוגו המותג החדש מעוצב בציפייה להמשיך את המסורת הזו במשך 100 השנים הבאות.

דבש

Ecological Journey Gift Box

דבש עיצוב קופסת המתנות לדבש נוצר בהשראת "המסע האקולוגי" של שנונגג'יה עם שפע של צמחי בר וסביבה אקולוגית טבעית טובה. ההגנה על הסביבה האקולוגית המקומית היא הנושא היצירתי של העיצוב. העיצוב מאמץ אומנות סינית מסורתית עם חיתוך נייר ואמנות בובות צל כדי להציג את האקולוגיה הטבעית המקומית וחמישה בעלי חיים מוגנים ונדירים בסכנת הכחדה. דשא מחוספס ונייר עץ משמש על חומר האריזה, המייצג את מושג הטבע והגנה על הסביבה. הקופסה החיצונית יכולה לשמש כתיבת אחסון מעודנת לשימוש חוזר.

Infographic עם Gif מונפש

All In One Experience Consumption

Infographic עם Gif מונפש פרויקט הצריכה של חוויה כוללת אחת הוא אינפוגרפיק ביג דאטה המציג מידע כמו מטרתם, סוגם וצריכתם של מבקרים בקניונים מורכבים. התכנים העיקריים מורכבים משלושה תובנות ייצוגיות הנגזרות מניתוח ה- Big Data, והם מסודרים מלמעלה למטה לפי סדר החשיבות. הגרפיקה נעשית בטכניקות איזומטריות ומקובצות לשימוש בצבע הייצוגי של כל נושא.

פוסטר הסרט

Mosaic Portrait

פוסטר הסרט סרט האמנות "דיוקן פסיפס" שוחרר ככרזת קונספט. זה בעיקר מגולל את סיפורה של ילדה שהותקפה מינית. לבן בדרך כלל יש את המטאפורה של המוות וסמל הצניעות. הכרזה הזו בוחרת להסתיר את המסר של "מוות" מאחורי מצבה השקט והעדין של הילדה, כדי להדגיש את הרגש החזק יותר שמאחורי השקט. במקביל, המעצב שילב בתמונה אלמנטים אמנותיים וסמלים מרמזים, מה שגרם לחשיבה וחקירה נרחבים יותר של עבודות קולנוע.

פיסול אור קריסטל

Grain and Fire Portal

פיסול אור קריסטל מורכב מעץ וקריסטל קוורץ, פסל אור אורגני זה משתמש בעץ מקורי בר קיימא ממלאי שמורת עץ טיק מיושן. על פי העץ במשך עשרות שנים על ידי השמש, הרוח והגשם, העץ נוצר אז בצורת יד, מלטש, נשרף ומוגמר לכלי שכולה תאורת LED ומשמשת בגבישים קוורץ כמפזר טבעי. קריסטלים קוורץ טבעיים ללא שינוי 100% משמשים בכל פסל והם כ -280 מיליון שנה. נעשה שימוש במגוון טכניקות גימור עץ כולל שיטת שו סוגי באן לשימוש באש לשימור וצבעים מנוגדים.

יישום סלולרי

DeafUP

יישום סלולרי DeafUP מעורר את חשיבות החינוך והניסיון המקצועי עבור קהילת החרשים במזרח אירופה. הם יוצרים סביבה בה אנשי מקצוע ושומעים וחרשים יכולים להיפגש ולשתף פעולה. עבודה משותפת תהיה דרך טבעית להעצים ולהניע אנשים חירשים להיות פעילים יותר, להעלות את הכישרון שלהם, ללמוד מיומנויות חדשות, לעשות את ההבדל.