מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
עמדת תצוגה אינטראקטיבית בשולחן העבודה

Ubiquitous Stand

עמדת תצוגה אינטראקטיבית בשולחן העבודה עמדת שולחן עבודה בכל מקום זה מיועדת לאינטראקציה עם אנשים עם חלומות יום. החורים מסודרים ותוספים עם פרחים, סוכריות על מקל או נושאים המוטמעים בתבנית מכיוונים שונים. המשטח הכרום משקף ומשנה גוונים לנושאים המוצגים והאנשים מתקשרים עימו.

מסכה

Billy Julie

מסכה עיצוב זה בהשראת מיקרו-ביטוי. המעצב בוחר בבילי וג'ולי עבור שני סוגים של אישים מרובים. האלמנטים המורכבים נוצרים על ידי התאמה פרמטרית של הכיוון של גיאומטריה דמוית סולם, על בסיס עקומה מסתבכת עם מחיצות. כממשק וכמתורגמן, מסכה זו נוצרת כדי לגרום לאנשים לבחון את המצפון של עצמם.

עוזר לאיפור

Eyelash Stand

עוזר לאיפור עיצוב זה בוחן מטפורה של ריסים. המעצב מחשיב שהריסה היא מרדף אחר ציפייה אישית. הוא יוצר סטנד ריסים כאייקון חיים או כשלב הופעה מיניאטורי. עמדה זו מסמלת התחייבות מזכירה בבוקר או לפני השינה, על ידי הגדרת ריסים באופן זמני לפני או אחרי היישום. עמדת ריסים היא דרך לשנן את מה שמשהו טריוויאלי תרם להרפתקה היומית האישית.

התקנת נושא

Dancing Cubes

התקנת נושא עיצוב זה מקיים אינטראקציה עם הנושא המוצג על ידי מודולים. עמדת נושא זו מיועדת עם מנגנון מורחב עצמי לחיבור שש קוביות או יותר ליחידה בקנה מידה מוגדלת בשלושה כיוונים בניצב. תצורת הטופס החינמית עם חריצים הופכת את החיבור לדומה לריקודים שזורים זה בזה. סידור החורים הקטנים יוצר מבנה של התאמה לנושא עם חלקים ליניאריים.

זהות ארגונית

film festival

זהות ארגונית "קולנוע, אהוי" היה הסיסמה למהדורה השנייה של פסטיבל הקולנוע האירופי בקובה. זהו חלק ממושג עיצוב המתמקד בנסיעות כדרך לחיבור בין תרבויות. העיצוב מעורר את מסעה של ספינת שייט הנוסעת מאירופה להוואנה עמוסה בסרטים. עיצוב ההזמנות והכרטיסים לפסטיבל נוצר בהשראת דרכונים ומעילי עלייה למטוס המשמשים מטיילים ברחבי העולם כיום. הרעיון לטייל בסרטים מעודד את הציבור להיות פתוח וסקרן לגבי חילופי תרבות.

אוכל חטיפים

Have Fun Duck Gift Box

אוכל חטיפים קופסא המתנות "שיהיה ברווז כיף" היא קופסא מתנה מיוחדת לצעירים. בהשראת צעצועים, משחקים וסרטים בסגנון פיקסלים, העיצוב מתאר "עיר אוכל" לצעירים עם איורים מעניינים ומפורטים. תמונת ה- IP תשולב ברחובות העיר והצעירים אוהבים ספורט, מוזיקה, היפ הופ ופעילויות בידור אחרות. התנסו ממשחקי ספורט מהנים תוך כדי הנאה מאוכל, הביעו אורח חיים צעיר, מהנה ושמח.