מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
אמנות ציבורית

Flow With The Sprit Of Water

אמנות ציבורית לעתים קרובות, סביבות קהילתיות מזוהמות בגלל הדיסוננס הבין-אישי הפנים-אישי של תושביהן, מה שמביא לכאוס גלוי ובלתי נראה בסביבה. ההשפעה הלא מודעת של הפרעה זו היא שהתושבים נסוגים לאי שקט. תסיסה רגילה ומחזורית זו משפיעה על הגוף, הנפש והרוח. הפסלים מנחים, מטפחים, מטהרים ומחזקים את ה"צ'י "החיובי של חלל תוך התמקדות בתוצאות נעימות ושלווה. עם שינוי עדין בסביבתם, הציבור מודרך לאיזון בין המציאות הפנימית והחיצונית שלהם.

עיצוב המותג

Queen

עיצוב המותג העיצוב המורחב מבוסס על הרעיון של המלכה ולוח השחמט. עם שני הצבעים שחור וזהב, העיצוב הוא להעביר את תחושת המעמד הגבוה ולעצב מחדש את הדימוי החזותי. בנוסף לקווי המתכת והזהב המשמשים במוצר עצמו, אלמנט הסצנה בנוי כדי להצית את הרושם המלחמתי של השחמט, ואנחנו משתמשים בתיאום תאורת הבמה כדי ליצור עשן ואור המלחמה.

פיסול

Atgbeyond

פיסול שיאן ממוקם במקום המוצא של דרך המשי הגדולה. בתהליך המחקר היצירתי של האמנות הם משלבים את האופי המודרני של מותג המלון שיאן וו, ההיסטוריה והתרבות המיוחדים של שיאן, וסיפורי האמנות הנפלאים של שושלת טאנג. פופ בשילוב אמנות גרפיטי הפך לביטוי האמנותי של מלון W שהשפיע מאוד.

מיתוג מחדש של נמל

Hak Hi Kong

מיתוג מחדש של נמל ההצעה משתמשת בשלושה מושגים כדי לבנות מחדש את מערכת ה- CI עבור נמל הדייג יונג. הראשון הוא לוגו חדש היוצר עם חומר ויזואלי ספציפי המופק ממאפיינים תרבותיים של קהילת האקה. השלב הבא הוא בדיקה מחודשת של חווית הבידור, ואז צרו שתי דמויות קמע המייצגות ותנו להופיע באטרקציות חדשות להדרכת תיירים לנמל. ואחרון חביב, הקצעו תשעה מקומות בפנים, סביבם פעילויות בידור ומטבחים טעימים.

עיצוב תערוכות

Tape Art

עיצוב תערוכות בשנת 2019, מסיבה חזותית של קווים, נתחי צבע ופלואורסצנט עוררה את טייפה. זו הייתה תערוכת ה- Tape That Art שאורגנה על ידי FunDesign.tv ו- Tape That Collective. מגוון פרויקטים עם רעיונות וטכניקות לא שגרתיים הוצגו ב -8 מיצבים של קלטות אמנות והוצגו למעלה מ -40 ציורי קלטות, יחד עם קטעי וידאו מיצירות האמנים בעבר. הם גם הוסיפו צלילים ואור מבריק כדי להפוך את האירוע לסביבה אמנותית ענקית וחומרים שהשתמשו בהם כללו קלטות בד, קלטות תעלה, קלטות נייר, סיפורי אריזה, קלטות פלסטיק ונייר כסף.

אמנות ההתקנה

Inorganic Mineral

אמנות ההתקנה לי צ'י, בהשראת רגשות עמוקים כלפי הטבע והחוויה כאדריכל, מתמקד ביצירת מתקני אמנות בוטניים ייחודיים. על ידי מחשבה על אופי האמנות וחקר טכניקות יצירה, לי הופך אירועי חיים ליצירות אמנות פורמליות. הנושא של סדרת עבודות זו הוא לחקור את טיב החומרים וכיצד ניתן לשחזר חומרים על ידי המערכת האסתטית ונקודת מבט חדשה. לי מאמין גם כי הגדרה מחדש ושחזור של צמחים וחומרים מלאכותיים אחרים עשויים לגרום לנוף הטבעי להשפיע רגשית על אנשים.