מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
מחקר ופיתוח אדריכלי

Technology Center

מחקר ופיתוח אדריכלי הפרויקט האדריכלי של מרכז הטכנולוגיה מנחה את שילובו של ההרכב האדריכלי בנוף שמסביב, חלל שקט ונעים. רעיון מכונן זה הופך את ההרכב לנקודת ציון אנושית, המיועדת לטבילה אינטלקטואלית נחוצה של החוקרים שיפעלו בו, הבאה לידי ביטוי בכוונתו הפלסטית והבונה. העיצוב המדהים והמשולב של הגגות בצורה קעורה וקמורה כמעט נוגע בקווים האופקיים המודגשים המגדירים בכך, את המאפיינים העיקריים של המתחם האדריכלי.

עיצוב פנים

Gray and Gold

עיצוב פנים צבע אפור נחשב למשעמם. אבל כיום צבע זה הוא מצבע הראש בסגנונות כמו לופט, מינימליזם והיי-טק. אפור הוא צבע של העדפה לפרטיות, קצת שקט ומנוחה. זה בעיקר מזמין את אלה, שעובדים עם אנשים או העוסקים בדרישות קוגניטיביות, כצבע פנים כללי. הקירות, התקרה, הרהיטים, הווילונות והרצפות אפורים. גוונים ורוויה של אפור הם שונים בלבד. זהב נוסף על ידי פרטים ואביזרים נוספים. זה מודגש על ידי מסגרת התמונה.

הבית

Santos

הבית בעזרת עץ כאל היסוד הקונסטרוקטיבי העיקרי, הבית מעביר את שני המפלסים שלו בחתך, ויוצר גג מזוגג שישתלב עם ההקשר ויאפשר כניסה של אור טבעי. חלל הגובה הכפול מפרט את היחסים בין קומת הקרקע, הקומה העליונה והנוף. גג מתכת מעל זבובי הראווה, המגן עליו מפני שכיחות השמש המערבית ובונה מחדש את הנפח באופן רשמי, ומסגר את חזון הסביבה הטבעית. התוכנית מנוסחת על ידי איתור שימושים ציבוריים בקומת הקרקע ושימושים פרטיים בקומה העליונה.

עיצוב פנים מסחרי

KitKat

עיצוב פנים מסחרי ייצג את הקונספט ואת המותג הכללי בצורה חדשנית באמצעות עיצוב החנות, במיוחד עבור השוק הקנדי וקהל הלקוחות של יורקדייל. שימוש בחוויה של מוקפץ קודם ומיקומים בינלאומיים כדי לחדש ולחשוב מחדש את החוויה כולה. צרו חנות אולטרה פונקציונלית שתעבוד היטב עבור שטח מאוד מסובך בתנועה.

עיצוב פנים

Arthurs

עיצוב פנים גריל צפון-אמריקני עכשווי, טרקלין קוקטיילים ומרפסת גג הממוקמת במרכז העיר טורונטו וחוגגים תפריט קלאסי מעודן ומשקאות חתימה מפנקים. למסעדת ארתור ישנם שלושה חללים שונים שניתן ליהנות מהם (פינת אוכל, בר ופטיו על הגג) שמרגישים אינטימיים ומרווחים בו זמנית. התקרה ייחודית בעיצוב פנלים מעץ פנים עם פורניר עץ, הבנוי כדי לשפר את צורתו המתומנית של החדר, ומחקה את המראה של קריסטל חתוך התלוי מעל.

בית משעשע לילדים

Fun house

בית משעשע לילדים עיצוב בניין זה מיועד לילדים ללמוד ולשחק, שהוא בית כיף לחלוטין מאבא סופר. מעצב שילב חומרים בריאים וצורות בטיחות כדי ליצור חלל נפלא ומעניין. הם ניסו ליצור בית משחק לילדים נוח וחם, וניסו להעצים את מערכת היחסים בין הורה לילד. הלקוח אמר למעצב להשיג 3 מטרות שהן: (1) חומרים טבעיים ובטיחותיים, (2) לשמח ילדים והורה ו (3) שטח אחסון מספיק. מעצב מצא שיטה פשוטה וברורה להשגת המטרה, שהיא הבית, עצם התחלת חלל הילדים.