מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
עיצוב פנים של מלונות

New Beacon

עיצוב פנים של מלונות החלל הוא מכולה. המעצב מחדיר לתוכו רגש ואלמנטים בחלל. בשילוב עם המאפיינים של נוימנון חלל, המעצב משלים את הניכוי מרגש לרצף דרך סידור מסלול החלל, ואז יוצר סיפור שלם. הרגש האנושי מושקע באופן טבעי ומופעל על ידי ניסיון. היא משתמשת בטכניקות מודרניות כדי למטאף את התרבות של העיר העתיקה, ומציגה את החוכמה האסתטית במשך אלפי שנים. העיצוב, כצופה, מספר לאט כיצד עיר מזינה את חיי האדם האנושיים בהקשרם.

המרפאה

Chibanewtown Ladies

המרפאה מרכיב חשוב בעיצוב זה היה שאנשים המגיעים לבית החולים יהיו רגועים. כתכונה של חלל, בנוסף לחדר ההנקה, מוקם דלפק כמו מטבח אי כך שיוכלו להכין חלב לתינוק בחדר ההמתנה. אזור הילדים, שנמצא במרכז החלל, הוא סמל לחלל והם יכולים לצפות בילדים מכל מקום. הספה המונחת על הקיר יש גובה שמקל על אישה בהריון לשבת, הזווית האחורית. מותאם, וקשיות הכרית מותאמת כדי לא להיות רכה מדי.

מסעדה

Jiao Tang

מסעדה הפרויקט הוא מסעדת hotpot הממוקמת בצ'נגדו, סין. ההשראה העיצובית נובעת מהדו-קיום ההרמוני בין האדם לטבע בנפטון. המסעדה מאורגנת עם שבעה נושאים עיצוביים להמחשת סיפורים על נפטון. המושגים של קולנוע וטלוויזיה, אמנות, מדע וטכנולוגיה, עיצוב מקורי דקורטיבי של רהיטים, מנורות, כלי שולחן וכדומה, מספקים חוויה מדהימה דרמטית למבקרים. איסוף חומרים וניגודי צבעים יוצרים אווירת חלל. אומנות ההתקנה המכנית מיושמת כדי לשפר את האינטראקציה בחלל ואת חווית הצרכן.

טרקלין

BeantoBar

טרקלין אלמנט חשוב בעיצוב זה היה להביא לערעור של החומרים ששימשו. החומר העיקרי ששימש היה ארז אדום מערבי, שמשמש גם בחנות הראשונה שלהם ביפן. כדרך להציג את החומר, ערמה ריקי ווטנבה תבנית פסיפס על ידי ערימה של חתיכות אחת אחת כמו פרקט, תוך שימוש במהות החומרים בצבעים לא אחידים. למרות השימוש באותם חומרים, על ידי כריתתם, ריקי ווטנבה הצליחה בהצלחה לגוון את הביטויים בהתאם לזוויות הצפייה.

מסעדה

Nanjing Fishing Port

מסעדה הפרויקט הוא מסעדה שהוסבה עם שלוש קומות בננג'ינג, ומשתרעת על פני כ -2,000 מ"ר. מלבד קייטרינג ומפגשים, ניתן להשיג תרבות תה ותרבות יין. העיצוב קושר בין תחושה סינית חדשה וחיה מהתקרה למתווה האבן ברצפה. התקרה מעוטרת בסוגריים וגגות עתיקים בסין. זה מהווה את המרכיב העיקרי של העיצוב בתקרה. חומרים כמו פורניר עץ, נירוסטה מוזהבת וציור המסמנים תחושה סינית חדשה, מעורבבים זה בזה ליצירת מרחב סיני חדש.

אוכל ועבודה

Eatime Space

אוכל ועבודה כל בני האדם זכאים להיות קשורים לזמן וזיכרון. המילה Eatime נשמעת כמו זמן בסינית. מרחב Eatime מציע מקומות לעודד אנשים לאכול, לעבוד ולהיזכר בשלווה. הרעיון של זמן מקיים אינטראקציה עם הסדנא באופן הדוק, שהיה עד לשינויים ככל שעובר הזמן. בהתבסס על סגנון הסדנה, העיצוב כולל מבנה תעשייתי והסביבה כאלמנטים בסיסיים לבניית חלל. Eatime נותן כבוד לצורת העיצוב הטהורה ביותר על ידי מיזוג עדין של האלמנטים המלווים את עצמם לעיצוב גולמי וגמור כאחד.