מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
מרפאת אורולוגיה

The Panelarium

מרפאת אורולוגיה הפאנלריום הוא חלל המרפאה החדש של ד"ר מצובארה, אחד המנתחים הבודדים שהוסמכו להפעלת מערכות הניתוחים הרובוטיים של דה וינצ'י. העיצוב נוצר בהשראת העולם הדיגיטלי. רכיבי המערכת הבינארית 0 ו -1 חולקו בחלל הלבן והתגלמו על ידי לוחות היוצאים מהקירות והתקרה. הרצפה עוקבת אחר אותו פן עיצובי. הפאנלים למרות שהמראה האקראי שלהם פונקציונלי, הם הופכים לשלטים, ספסלים, דלפקים, מדפי ספרים ואפילו ידיות לדלתות, והכי חשוב מסנוור עיניים מבטיח מינימום פרטיות למטופלים.

מסעדת אודון וחנות

Inami Koro

מסעדת אודון וחנות איך אדריכלות יכולה לייצג מושג קולינרי? קצה העץ הוא ניסיון לענות לשאלה זו. אינאמי קורו ממציא מחדש את מנת האודון היפנית המסורתית תוך שמירה על הטכניקות הנפוצות להכנה. הבניין החדש משקף את גישתם על ידי ביקור חוזר במבני העץ היפניים המסורתיים. כל קווי המתאר המבטאים את צורת המבנה הופשטו. זה כולל את מסגרת הזכוכית החבויה בתוך עמודי העץ הדקים, נטיית הגג והתקרה מסתובבת, ושולי הקירות האנכיים באים לידי ביטוי בשורה אחת.

בית מרקחת

The Cutting Edge

בית מרקחת קצה החיתוך הוא בית מרקחת מחלק הקשור לבית החולים הכללי דאיייצ'י השכן בעיר הימג'י, יפן. בסוג זה של בתי מרקחת אין ללקוח גישה ישירה למוצרים כמו בסוג הקמעונאי; במקום זאת, התרופות שלו יוכנו בחצר האחורית על ידי רוקח לאחר הצגת מרשם רפואי. בניין חדש זה נועד לקדם את דמותו של בית החולים על ידי הצגת דימוי חד-הייטק בהתאם לטכנולוגיה רפואית מתקדמת. התוצאה היא חלל לבן מינימליסטי אך פונקציונלי לחלוטין.

מסעדה סינית

Pekin Kaku

מסעדה סינית שיפוץ חדש של מסעדת פקין-קאקו מציע פרשנות מחודשת לסגנון המסעדה של בייג'ינג, ודוחה את העיצוב המסורתי בשפע לטובת ארכיטקטוניקה פשטנית יותר. התקרה כוללת אורורה אדומה שנוצרה באמצעות וילונות מחרוזת באורך 80 מטרים, ואילו הקירות מטופלים בלבנים מסורתיות של שנגחאי. אלמנטים תרבותיים מהמורשת הסינית של המאה המאה, כולל לוחמי טרקוטה, הארנבת האדומה וקרמיקה סינית הודגשו בתצוגה מינימליסטית המספקת גישה מנוגדת לאלמנטים הדקורטיביים.

המסעדה היפנית

Moritomi

המסעדה היפנית הרילוקיישן של מוריטומי, מסעדה המציעה מטבח יפני, בסמוך למורשת העולמית של הימאג'י, בוחן את היחסים בין חומריות, צורה לפרשנות אדריכלית מסורתית. החלל החדש מנסה לשחזר את דפוס ביצורי אבן הטירה בחומרים שונים כולל אבנים מחוספסות ומלוטשות, פלדה מצופה תחמוצת שחורה ומזרני טטאמי. רצפה העשויה חפירות מצופות שרף קטנה מייצגת את חפיר הטירה. שני צבעים, לבן ושחור, זורמים כמו מים מבחוץ, וחוצים את דלת הכניסה המעוטרת בסריג, לאולם קבלת הפנים.

מגורים משפחתיים

Sleeve House

מגורים משפחתיים הבית הייחודי באמת עוצב על ידי האדריכל והמלומד הנודע אדם דיין, וזכה לאחרונה במקום השני בתחרות בניין השנה האמריקאית-אדריכלים. הבית 3-BR / 2.5-אמבטיה ממוקם על כרי דשא פתוחים ומתגלגלים, בסביבה המעניקה פרטיות, כמו גם נוף דרמטי והררי. עד כמה שזה מעשי חידתי, המבנה נתפס באופן דיאגרמטי כשני כרכים דמויי שרוול מצטלבים. חזית העץ החרושת המקושרת ברת קיימא מעניקה לבית מרקם מחוספס ומבולח, פרשנות מחודשת של אסמים ישנים בעמק ההדסון.