מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
Wc תלוי על קיר

Bplus Wall-hung WC with cleaRim system

Wc תלוי על קיר עם תוספת הניקוז החדשנית, איסוויאה הופכת בית שימוש רגיל ל- B +, בית שימוש רב-תכליתי אשר ניתן להשתמש בו בשירותים ציבוריים כמו גם בחדרי אמבטיה פרטיים. ל- B + WC יש תבנית קטנה יותר לתליית קירות בהשוואה לשירותים רגילים. צורתו הקומפקטית העגולה מציעה שימוש יעיל בחלל. לקבוצת WC B + החדשה אין שפה. ללא שפה מוסתרת, פירוש הדבר שאין פשוט לאן להסתיר חיידקים. העיצוב ההיגייני של B + WC מקל על ניקוי הקערה שמפחית את השימוש במים כמו גם את הצורך להשתמש בכימיקלים לשירותים המזיקים לסביבה.

שם הפרוייקט : Bplus Wall-hung WC with cleaRim system , שם המעצבים : Isvea Eurasia, שם הלקוח : ISVEA.

Bplus Wall-hung WC with cleaRim system  Wc תלוי על קיר

עיצוב נהדר זה זוכה בפרס עיצוב ברונזה בתחרות אדריכלות, בנייה ומבנים. אתה בהחלט צריך לראות את תיק העיצוב של מעצבי ארד עטור הפרסים כדי לגלות עבודות רבות אחרות, חדשניות, מקוריות ויצירתיות חדשות, עבודות בנייה ומבנים.

צוות עיצוב של היום

צוותי העיצוב הגדולים בעולם.

לפעמים אתה זקוק לצוות גדול מאוד של מעצבים מוכשרים שיביא עיצובים נהדרים באמת. כל יום אנו מציגים צוות עיצוב חדשני ויצירתי עטור פרסים. חקור וגלה ארכיטקטורה מקורית ויצירתית, עיצוב טוב, אופנה, עיצוב גרפי ופרויקטים של אסטרטגיות עיצוב מצוותי עיצוב ברחבי העולם. קבל השראה מהעבודות המקוריות של מעצבי אדון גדולים.