מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
עגלה מתקדמת

Fiaker 2.0

עגלה מתקדמת בהרבה ערים סיורי מאמנים מסורתיים מגיעים עם בעיה גדולה בצורה של פסולת סוסים. כדרישה חיונית ראשונה Fiaker 2.0 פותר זיהום רחוב המיוצר על ידי סיורי רכבים בערים. בהמשך לכך מפותח עיצוב ספציפי לכרכרה רתומה לסוסים, בעקבות המוניות הקלאסיות באסתטיקה הפורמלית שלהן, למרות שיש להן צורה מודרנית ועדכנית משלה. האתגר הוא להציג מושג עכשווי ואקולוגי, שעדיין משדר את התחושה האופיינית של סיור במאמן. המטרה העיקרית היא להפוך את טיולי המאמנים למושכים יותר עבור לקוחות באמצעות עיצוב חדשני.

שם הפרוייקט : Fiaker 2.0, שם המעצבים : Michael Hofbauer, שם הלקוח : Michael Hofbauer.

Fiaker 2.0 עגלה מתקדמת

עיצוב טוב זה זוכה בפרס העיצוב בתחרות עיצוב אריזות. אתה בהחלט צריך לראות את תיק העיצוב של פרסי המעצבים עטורי הפרסים כדי לגלות עבודות רבות אחרות, חדשניות, מקוריות ויצירתיות באריזה.

אגדת עיצוב של היום

מעצבים אגדיים ויצירותיהם עטורות הפרסים.

אגדות העיצוב הן מעצבים מפורסמים במיוחד שהופכים את העולם שלנו למקום טוב יותר עם העיצובים הטובים שלהם. גלה מעצבים אגדיים ואת עיצובי המוצר החדשניים שלהם, עבודות אמנות מקוריות, אדריכלות יוצרת, עיצובים אופנה מצטיינים ואסטרטגיות עיצוב. תהנו וחקרו עבודות עיצוב מקוריות של מעצבים, אמנים, אדריכלים, מחדשים ומותגים עטורי פרסים ברחבי העולם. קבל השראה מעיצובים יצירתיים.