מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
שולחן

cocktail

שולחן העיצוב הוא שולחן קוקטיילים שחור עם צללים מעניינים שמשחקים את שחור השולחן. זהו עיצוב נצחי שישתלב עם סגנונות רבים. ניתן להציג ממצאים ברמות השונות למטה כדי לשנות את מראה השולחן תוך שמירה על טבלת השולחן ברורה. השולחן מעוצב במזומן KD ונשיאה: רכישה, הבאה והרכבה בקלות על ידי כל אחד. העיצוב יפהפה, מעניין להביט בו, אך לא מעליב. שולחנות קוקטיילים נמצאים בדרך כלל במרכז הפעילות, אך לא אמורים להפוך למרכז תשומת הלב - שולחן זה משיג בדיוק את זה

שם הפרוייקט : cocktail, שם המעצבים : Mario J Lotti, שם הלקוח : Mario J Lotti Architecture, PC.

cocktail שולחן

עיצוב נהדר זה זוכה בפרס עיצוב ברונזה בתחרות אדריכלות, בנייה ומבנים. אתה בהחלט צריך לראות את תיק העיצוב של מעצבי ארד עטור הפרסים כדי לגלות עבודות רבות אחרות, חדשניות, מקוריות ויצירתיות חדשות, עבודות בנייה ומבנים.

אגדת עיצוב של היום

מעצבים אגדיים ויצירותיהם עטורות הפרסים.

אגדות העיצוב הן מעצבים מפורסמים במיוחד שהופכים את העולם שלנו למקום טוב יותר עם העיצובים הטובים שלהם. גלה מעצבים אגדיים ואת עיצובי המוצר החדשניים שלהם, עבודות אמנות מקוריות, אדריכלות יוצרת, עיצובים אופנה מצטיינים ואסטרטגיות עיצוב. תהנו וחקרו עבודות עיצוב מקוריות של מעצבים, אמנים, אדריכלים, מחדשים ומותגים עטורי פרסים ברחבי העולם. קבל השראה מעיצובים יצירתיים.