מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
טבעת מבנית

Spatial

טבעת מבנית העיצוב משלב מבנה מסגרת מתכתית בו הדרוזי מוחזק בצורה כזו שיש דגש הן על האבן והן על מבנה מסגרת המתכת. המבנה פתוח למדי ומוודא שהאבן היא כוכב העיצוב. הצורה הלא סדירה של הדרוזי וכדורי המתכת המחזיקים את המבנה יחד מכניסה מעט רכות לעיצוב. הוא נועז, מפותל ולביש.

עיצוב בגדים

Sidharth kumar

עיצוב בגדים NS GAIA היא תווית בגדי נשים עכשווית שמקורה מניו דלהי העשירה בטכניקות עיצוב וטקסטיל ייחודיים. המותג הוא תומך גדול בייצור מודע וכל מה שקשור לרכיבה על אופניים ומיחזור. החשיבות של גורם זה באה לידי ביטוי בעמודי השמות, ה- 'N' ו- 'S' ב- NS GAIA העומדים על טבע וקיימות. הגישה של NS GAIA היא "פחות זה יותר". התווית ממלאת חלק פעיל בתנועת האופנה האיטית בכך שהיא מבטיחה שההשפעה הסביבתית היא מינימלית.

עגילים

Van Gogh

עגילים עגילים בהשראת עץ השקד בפריחה שצוירו על ידי ואן גוך. עדינות הענפים משוחזרת על ידי שרשראות עדינות מסוג קרטייה שכמו הענפים מתנדנדות עם הרוח. הגוונים השונים של אבני החן השונות, כמעט לבן עד ורוד עז יותר, מייצגים את גוני הפרחים. אשכול הפרחים הפורחים מיוצג באבני חיתוך שונות. מיוצר בזהב 18 קראט, יהלומים ורודים, מורגניטים, ספיר ורוד וטורמינות ורודות. גימור מלוטש ומרקם. קל במיוחד ועם התאמה מושלמת. זו הגעתו של האביב בצורת תכשיט.

תיקים

Qwerty Elemental

תיקים ממש כמו שהאבולוציה העיצובית של מכונות הכתיבה מראה את הטרנספורמציה מצורה חזותית מורכבת מאוד לצורה הגיאומטרית בעלת הצורה הנקייה, קוורטי-אלמנטרי הוא התגלמות חוזק, סימטריה ופשטות. חלקי פלדה קונסטרוקטיביים המיוצרים על ידי בעלי מלאכה שונים הם תכונה חזותית ייחודית של המוצר, המעניקה לתיק מראה אדריכלי. המוזרות החיונית של התיק הם שני מפתחות מכונת כתיבה אשר מיוצרים ומורכבים על ידי המעצבת עצמה.

קולקציית בגדי נשים

Macaroni Club

קולקציית בגדי נשים הקולקציה, מועדון מקרון, נכתבה בהשראת המקרונים מאמצע המאה ה -18 הקושרים אותם לאנשים המכורים ללוגו של ימינו. מקרוני היה המונח של גברים שגברו את גבולות האופנה הרגילים בלונדון. הם היו מאניה הלוגו של המאה ה -18. אוסף זה נועד להציג את העוצמה של הלוגו מהעבר להווה, ויוצר את מועדון מקרוני כמותג בפני עצמו. פרטי העיצוב שואבים השראה מתלבושות מקרוני בשנת 1770, וממגמת האופנה הנוכחית עם נפחים ואורך קיצוניים.

שעון השעון

Argo

שעון השעון Argo מאת Gravithin הוא שעון זמן שעיצובו מעוצב בהשראת סקסטנט. הוא כולל חוגה כפולה חרוטה, הזמינה בשני גוונים, ים כחול עמוק וים שחור, לכבוד הרפתקאותיה המיתיות של ספינת ארגו. פעימות ליבו הודות לתנועת קוורץ שווייצה רונדה 705, ואילו זכוכית הספיר והפלדה המוברשת החזקה 316L מבטיחים עמידות רבה יותר. זה גם עמיד במים 5ATM. השעון זמין בשלושה צבעי מארז שונים (זהב, כסף ושחור), שני גווני חיוג (ים כחול עמוק וים שחור) ושש דגמי רצועות, בשני חומרים שונים.