מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
בית מגורים

Slabs House

בית מגורים בית הלוח תוכנן לייצור חומרי בניין, שילוב עץ, בטון ופלדה. העיצוב בו זמנית היפר-מודרני ועם זאת דיסקרטי. החלונות הענקיים הם מוקד מיידי, אך הם מוגנים מפני מזג האוויר ונוף הרחוב על ידי לוחות בטון. גנים שוכנים בכבדות בנכס, הן בקומת הקרקע והן בקומה הראשונה, ומאפשרים לתושבים להרגיש מחוברים לטבע תוך כדי אינטראקציה עם הנכס, ויוצרים זרימה ייחודית כאשר עוברים מהכניסה לאזורי המגורים.

הבית

VH Green

הבית הבית ירוק בהיר במישור ובסטראוסקופיות כאחד, היוצרים סביבה טובה לתושבים ולעיר כאחד. באזור אסיה שטוף השמש, בריז סוליי באמצעות ירוק זה היא דרך חשיבה יעילה מאוד. לא ניתן להשיג רק את פונקצית השמשונית בקיץ אלא גם הגנה על הפרטיות, הימנעות מרעש הרחוב ואפקט הקירור על ידי השקיה אוטומטית.

הכנסייה

Mary Help of Christian Church

הכנסייה בהתחשב בהרחבת הקהילה הקתולית והגדלת התיירים באי סמוי, סוראטאני. מרי עזרה מהצד החיצוני של הכנסייה נוצרה בצורה משולבת של ידיים מתפללות, כנפי זווית וקרני רוח הקודש. מרחב פנימי, ביטחון כמו ברחם האם. על ידי שימוש בחלל האור הארוך והצר ובאגף בטון גדול מבודד קל משקל העוברים דרך החלל הקל נבנו כדי ליצור צל המשתנה עם הזמן ועם זאת שומר על נוחות הפנים. צמצם את הקישוט הסמלי והשימוש בחומר טבעי כשקט נפשי בהכנעה בזמן התפילה.

בית מגורים

Abstract House

בית מגורים בית המגורים עושה שימוש באסתטיקה מודרנית תוך שמירה על חצר מרכזית, המעוררת את הנוהג הכווייתי המסורתי בבניית בתים. כאן מותר לבית המגורים להכיר גם בעבר וגם בהווה, מבלי להתנגש. תכונת המים שבמדרגות הדלת הראשית מטאטאת כלפי חוץ, הזכוכית מהרצפה עד התקרה מסייעת לשמור על החללים פתוחים יותר, ומאפשרת למשתמשים לעבור בין החוץ והפנים, בעבר ובהווה, ללא מאמץ.

מסעדה

Chuans Kitchen II

מסעדה המטבח השני של צ'ואן, שלוקח גם את כלי האדמה השחורים של סצ'ואן יינגג'ינג וגם חומרי אדמה ממוקשים מבניית המטרו, הוא מסעדה ניסיונית הבנויה על הניסוי העכשווי של אמנות עממית מסורתית. פריצת דרך גבול החומרים ובחינת הצורה המודרנית של אמנות עממית מסורתית, אינפיניטי מיינד חילצה את האטמים שהושלכו לאחר תהליך הירי של כלי האדמה השחורים של יינגנג ', והשתמשו בהם כאל מרכיב הקישוט העיקרי במטבח השני של צ'ואן.

בית קפה

Hunters Roots

בית קפה בתגובה לתקציר לאסתטיקה מודרנית ונקייה נוצר פנים בהשראת ארגזי פרי מעץ המשמשים בצורה מופשטת. הארגזים ממלאים את החללים ויוצרים צורה פיסולית טבולה כמעט כמו מערה, ובכל זאת כזו המיוצרת מצורות גיאומטריות פשוטות וישרות. התוצאה היא חוויה מרחבית נקייה ומבוקרת. העיצוב החכם גם ממקסם את המרחב המצומצם על ידי הפיכת אביזרים מעשיים לתכונות דקורטיביות. האורות, הארונות והמדפים תורמים לקונספט העיצובי והוויזואלי הפיסולי.