מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
מגורים בסוף השבוע

Cliff House

מגורים בסוף השבוע זוהי בקתת דייגים עם נוף להר, על גדת נהר השמים ('טנקווה' ביפנית). העשוי מבטון מזוין, הצורה היא צינור פשוט, באורך שישה מטרים. קצה הצינור בצד הדרך משוקלל נגדי ומעוגן עמוק באדמה, כך שהוא משתרע אופקית מהגדה ומסתובב מעל המים. העיצוב פשוט, הפנים מרווח, וסיפון הנהר פתוח לשמים, להרים ולנהר. בנוי מתחת למפלס הכביש, רק גג הבקתה נראה, מהצד הדרך, כך שהקונסטרוקציה לא חוסמת את הנוף.

שם הפרוייקט : Cliff House, שם המעצבים : Masato Sekiya, שם הלקוח : PLANET Creations Sekiya Masato Architecture Design Office.

Cliff House מגורים בסוף השבוע

עיצוב יוצא דופן זה זוכה בפרס עיצוב פלטינה בתחרות עיצוב צעצועים, משחקים ומוצרי תחביב. בהחלט כדאי שתראה את תיק העיצוב של מעצבי פלטינה עטור הפרסים כדי לגלות עבודות רבות אחרות, חדשניות, מקוריות ויצירתיות אחרות, יצירות משחק, משחקי תחביב ומוצרי תחביב.

צוות עיצוב של היום

צוותי העיצוב הגדולים בעולם.

לפעמים אתה זקוק לצוות גדול מאוד של מעצבים מוכשרים שיביא עיצובים נהדרים באמת. כל יום אנו מציגים צוות עיצוב חדשני ויצירתי עטור פרסים. חקור וגלה ארכיטקטורה מקורית ויצירתית, עיצוב טוב, אופנה, עיצוב גרפי ופרויקטים של אסטרטגיות עיצוב מצוותי עיצוב ברחבי העולם. קבל השראה מהעבודות המקוריות של מעצבי אדון גדולים.