מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
חלל תצוגה ומשא ומתן

All Love in Town Sales Center

חלל תצוגה ומשא ומתן מרחב מסחרי יכול גם להיות אזור פעילות מונחה עסק מלא באומנות ואסתטיקה כמו תיאטרון ומוזיאון. מעט מעצבים שמעולם לא חשבו שהשילוב האינטנסיבי בין אנשים לסביבה הופך להיות כה חיוני מאי פעם שציפינו. יצרנו חלל פנים שפגע באקורד עם אנשים שנכנסים לתוכו על ידי שימוש רב ביותר בחומרים במחירים נמוכים - נורות, פינג פונג וכדורי קישוט לחג המולד. זה הוציא אגדה של מכירות נכסים של משימות מכירת גמר בשלוש חודשים באותה תקופה בענף כולו בגלל העיצוב המיוחד.

שם הפרוייקט : All Love in Town Sales Center, שם המעצבים : Raynon Chiu, שם הלקוח : Taiwan DaE International Design Career.

All Love in Town Sales Center חלל תצוגה ומשא ומתן

עיצוב מדהים זה זוכה בפרס עיצוב הכסף בתחרות אופנה, לבוש ועיצוב בגדים. אתה בהחלט צריך לראות את תיק העיצוב של מעצבי הכסף עטור הפרסים כדי לגלות עבודות רבות אחרות, חדשות, חדשניות, מקוריות ויצירתיות, עיצובי לבוש ועיצוב בגדים.

אגדת עיצוב של היום

מעצבים אגדיים ויצירותיהם עטורות הפרסים.

אגדות העיצוב הן מעצבים מפורסמים במיוחד שהופכים את העולם שלנו למקום טוב יותר עם העיצובים הטובים שלהם. גלה מעצבים אגדיים ואת עיצובי המוצר החדשניים שלהם, עבודות אמנות מקוריות, אדריכלות יוצרת, עיצובים אופנה מצטיינים ואסטרטגיות עיצוב. תהנו וחקרו עבודות עיצוב מקוריות של מעצבים, אמנים, אדריכלים, מחדשים ומותגים עטורי פרסים ברחבי העולם. קבל השראה מעיצובים יצירתיים.