מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
צעצוע

Movable wooden animals

צעצוע הצעצועים החייתיים המגוונים נעים בדרכים שונות, פשוטות אך מהנות. צורות בעלי החיים המופשטות סופגות ילדים לדמיין. יש 5 בעלי חיים בקבוצה: חזיר, ברווז, ג'ירף, חילזון ודינוזאור. ראשו של ברווז זז מימין לשמאל כשאתה מרים אותו מהשולחן, נראה שהוא אומר לך "לא"; ראש הג'ירפה יכול לנוע מעלה ומטה; האף של חזיר, ראשי חילזון ודינוזאור נע מבפנים לחוץ כשאתה מסובב את זנבותיהם. כל התנועות גורמות לאנשים לחייך ולהניע ילדים לשחק בדרכים שונות, כמו למשוך, לדחוף, להסתובב וכו '.

שם הפרוייקט : Movable wooden animals, שם המעצבים : Sha Yang, שם הלקוח : Shayang Design Studio.

Movable wooden animals צעצוע

עיצוב מצוין זה זוכה בפרס עיצוב זהוב במוצרי תאורה ותחרות עיצוב פרויקטים לתאורה. אתה בהחלט צריך לראות את תיק העיצוב הזהב עטור הפרסים של מעצבים כדי לגלות מוצרי תאורה חדשים חדשים, חדשניים, מקוריים ויצירתיים ועבודות עיצוב פרויקטים בתחום התאורה.

אגדת עיצוב של היום

מעצבים אגדיים ויצירותיהם עטורות הפרסים.

אגדות העיצוב הן מעצבים מפורסמים במיוחד שהופכים את העולם שלנו למקום טוב יותר עם העיצובים הטובים שלהם. גלה מעצבים אגדיים ואת עיצובי המוצר החדשניים שלהם, עבודות אמנות מקוריות, אדריכלות יוצרת, עיצובים אופנה מצטיינים ואסטרטגיות עיצוב. תהנו וחקרו עבודות עיצוב מקוריות של מעצבים, אמנים, אדריכלים, מחדשים ומותגים עטורי פרסים ברחבי העולם. קבל השראה מעיצובים יצירתיים.