מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
מערכת אזהרת קונספט

Saving Millions of Lives on the road!

מערכת אזהרת קונספט מדוע לרמזור יש כתום אך נורות בלם רכב אינן? מכוניות היום מגיעות רק עם תאורת בלם אדומה מאחור. למערכת ההתרעה "המיושנת" הזו יש חסרונות משמעותיים במיוחד במהירויות גבוהות יותר. נורת האזהרה האדומה מוצגת רק לאחר שהנהג פוגע בבלמים. PACA (התראות חזויות להתנגשות) מציגה נורה כתומה לפני כתום לפני שהנהג ברכב המוליך מפעיל את הבלמים. זה מאפשר לנהג הרכב השני לעצור בזמן ומונע התנגשות. שינוי פרדיגמה זה מתקן פגם מסכן חיים בעיצוב קיים.

שם הפרוייקט : Saving Millions of Lives on the road! , שם המעצבים : Anjan Cariappa M M, שם הלקוח : Muckati Sentient Design and Devices.

Saving Millions of Lives on the road!  מערכת אזהרת קונספט

עיצוב נהדר זה זוכה בפרס עיצוב ברונזה בתחרות אדריכלות, בנייה ומבנים. אתה בהחלט צריך לראות את תיק העיצוב של מעצבי ארד עטור הפרסים כדי לגלות עבודות רבות אחרות, חדשניות, מקוריות ויצירתיות חדשות, עבודות בנייה ומבנים.

ראיון עיצובי של היום

ראיונות עם מעצבים מפורסמים בעולם.

קרא את הראיונות והשיחות האחרונים בנושא עיצוב, יצירתיות וחדשנות בין עיתונאי עיצוב למעצבים, אמנים ואדריכלים מפורסמים בעולם. צפו בפרויקטים העדכניים ביותר ועיצובים עטורי פרסים של מעצבים מפורסמים, אמנים, אדריכלים ומחדשים. גלה תובנות חדשות על יצירתיות, חדשנות, אומנויות, עיצוב ואדריכלות. למדו על תהליכי עיצוב של מעצבים גדולים.