מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
חלוקת בית מרקחת

The Cutting Edge

חלוקת בית מרקחת קצה החיתוך הוא בית מרקחת מחלק הקשור לבית החולים הכללי דאיייצ'י השכן בעיר הימג'י, יפן. בסוג זה של בתי מרקחת אין ללקוח גישה ישירה למוצרים כמו בסוג הקמעונאי; במקום זאת, התרופות שלו יוכנו בחצר האחורית על ידי רוקח לאחר הצגת מרשם רפואי. בניין חדש זה נועד לקדם את דמותו של בית החולים על ידי הצגת דימוי חד-הייטק בהתאם לטכנולוגיה רפואית מתקדמת. התוצאה היא חלל לבן מינימליסטי אך פונקציונלי לחלוטין.

חנות הדגל

WADA Sports

חנות הדגל כדי לחגוג 30 שנה להיווצרותה, WADA Sports עוברת לגור במטה וחנות הדגלים שהוקמה לאחרונה. בחלק הפנימי של החנות מבנה מתכתי אליפטי ענק התומך בבניין. מאחז במבנה האליפטי, ומוצרי המחבט מיושרים בגוף מתוכנן במיוחד. המחבטים מסודרים בסדרות ומקלים לקחת אותם ביד אחת. מעל, הצורה האליפטית משמשת כתצוגה של מחבטי וינטאג 'ומודרניים יקרי ערך שונים שנאספו מכל רחבי הארץ והופכת את פנים החנות למוזיאון של מחבט.

משרד

The Duplicated Edge

משרד הקצה המשוכפל הוא עיצוב לבית הספר להכנת לוויין טושין בקוואנישי, יפן. בית הספר רצה קבלות פנים, ייעוץ וחללי ישיבות חדשים בחדר צר של 110 מ"ר עם תקרה נמוכה. עיצוב זה מציע חלל פתוח המסומן על ידי קבלת פנים משולשת חדה ומונה מידע המחלק את החלל לישויות פונקציונליות. הדלפק מכוסה בירידה מתכתית לבנה עולה בהדרגה. שילוב זה משוכפל על ידי מראות בקיר החצר האחורית ולוחות אלומיניום רפלקטיביים בתקרה המרחיבים את החלל לממדים רחבים יותר.

חדר תצוגה

Origami Ark

חדר תצוגה ארון האוריגאמי או ביתן השמש לעור השמש הוא אולם תצוגה לייצור עור Sansho בהימג'י, יפן. האתגר היה ליצור חלל המסוגל להציג יותר מ- 3000 מוצרים באזור מאופק מאוד, ולגרום ללקוח להבין את המגוון העצום של המוצרים כשהוא מבקר באולם התצוגה. ארון האוריגמי משתמש ב 83 יחידות קטנות של 1.5x1.5x2 m3 המשולבות יחד באופן לא סדיר כדי ליצור מבוך תלת ממדי גדול ומספק למבקר וחוויה הדומה לחקר חדר כושר בג'ונגל.

בניין משרדים

The PolyCuboid

בניין משרדים ה- PolyCuboid הוא בניין המטה החדש של TIA, חברה המספקת שירותי ביטוח. הקומה הראשונה עוצבה על ידי גבולות האתר וצינור המים בקוטר 700 מ"מ שחוצה את האתר מתחת לאדמה שמגביל את שטח היסוד. המבנה המתכתי מתמוסס לגושים המגוונים של הקומפוזיציה. העמודים והקורות נעלמים מתחביר החלל, ומקרינים רושם של חפץ, ובמקביל מבטלים גם את הבניין. העיצוב הנפשי נכתב בהשראת הלוגו של TIA והפך את הבניין עצמו לאייקון המייצג את החברה.

בית הספר

Kawaii : Cute

בית הספר בית הספר המכינה לוויני טושין, מוקף בבתי ספר תיכוניים לבנות שכנות, מנצל את מיקומו האסטרטגי ברחוב קניות סואן כדי להציג עיצוב חינוכי ייחודי. נוחות תואמת ללימודים קשים ואווירה רגועה להנאה, העיצוב מקדם את האופי הנשי של המשתמשים בו ומציע התממשות אלטרנטיבית לקונספט המופשט של "קוואי" המשמש ברובו את תלמידות בית הספר. החדרים לקבוצות ושיעורים בבית הספר זה לובשים את צורתו של בית הגג המעורבב המתומן כפי שמודגם בספר התמונות של הילדים.