מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
טחנת מטבח חכמה

FinaMill

טחנת מטבח חכמה FinaMill היא טחנת מטבח עוצמתית עם תרמילי תבלינים מתחלפים וממלאים מחדש. FinaMill היא הדרך הקלה להעלות את הבישול בטעם הנועז של תבלינים טחונים טריים. פשוט מלאו את התרמילים הרב פעמיים בתבלינים יבשים או עשבי תיבול, הצמידו תרמיל למקום וטחנו את הכמות המדויקת של התבלינים שאתם צריכים בלחיצת כפתור. החליפו תרמילי תבלינים בכמה לחיצות בלבד והמשיכו לבשל. זה המטחנה האחת לכל התבלינים שלך.

עקוב אחר מיקוד המודעה

ND Lens Gear

עקוב אחר מיקוד המודעה ND LensGear מתאים באופן מדויק מרוכז בעצמו לעדשות בקטרים שונים. סדרת ND LensGear מכסה את כל העדשות כמו שום LensGear זמין. ללא חיתוך וללא כיפוף: אין עוד מברגים, חגורות שחוקות או שאריות מעצבנות של רצועות הנדבקות. הכל מתאים כמו קסם. ועוד פלוס, ללא כלים! בזכות העיצוב החכם שלה הוא מתמקד בעדינות ובתקיפות סביב העדשה.

מערכת מתאם לצילומים מקצועיים

NiceDice

מערכת מתאם לצילומים מקצועיים מערכת NiceDice היא המתאם הרב-פונקציונלי הראשון בתעשיית המצלמות. זה הופך את זה למהנה למדי לצרף ציוד עם תקני הרכבה שונים ממותגים שונים - כמו אורות, צגים, מיקרופונים ומשדרים - למצלמת אלה בדיוק כפי שהם נדרשים בהתאם למצב. אפילו תקני הרכבה מתפתחים חדשים או ציוד חדש שנרכש ניתן לשלב בקלות במערכת ND, רק על ידי קבלת מתאם חדש.

תאורה

vanory Estelle

תאורה אסטל משלבת עיצוב קלאסי בצורת גוף זכוכית גלילי בעבודת יד עם טכנולוגיית תאורה חדשנית המייצרת אפקטי תאורה תלת מימדיים על אהיל הטקסטיל. תוכנן בכוונה להפוך מצבי רוח של תאורה לחוויה רגשית, אסטל מציעה מגוון אינסופי של מצבי רוח סטטיים ודינמיים המייצרים כל מיני צבעים ומעברים, נשלטים באמצעות פאנל מגע בגוף התאורה או אפליקציית סמארטפון.

שולחן

la SINFONIA de los ARBOLES

שולחן השולחן la SINFONIA de los ARBOLES הוא חיפוש אחר שירה בעיצוב... יער כפי שהוא נראה מהאדמה הוא כמו עמודים המתפוגגים אל השמיים. איננו יכולים לראות אותם מלמעלה; היער ממעוף הציפור דומה לשטיח חלק. אנכיות הופכת לאופקית ועדיין נשארת מאוחדת בדואליות שלה. כמו כן, השולחן la SINFONIA de los ARBOLES, מביא לתודעה את ענפי העצים המהווים בסיס יציב לדלפק עדין המאתגר את כוח הכבידה. רק פה ושם מרצדות קרני השמש בין ענפי העצים.

תאורה

Mondrian

תאורה מנורת ההשעיה מונדריאן מגיעה לרגשות דרך צבעים, נפחים וצורות. השם מוביל להשראתו, הצייר מונדריאן. זוהי מנורת תלויה בעלת צורה מלבנית בציר אופקי הבנויה על ידי מספר שכבות של אקריליק צבעוני. למנורה יש ארבע תצוגות שונות המנצלות את האינטראקציה וההרמוניה שנוצרו על ידי ששת הצבעים המשמשים לקומפוזיציה זו, כאשר הצורה נקטעת על ידי קו לבן ושכבה צהובה. מונדריאן פולט אור הן כלפי מעלה והן כלפי מטה ויוצר תאורה מפוזרת, לא פולשנית, מותאמת על ידי שלט אלחוטי ניתן לעמעום.