מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
מנורת שולחן

Oplamp

מנורת שולחן Oplamp כולל גוף קרמי ובסיס מעץ מלא שעליו מונח מקור אור הוביל. הודות לצורתו, המתקבלת באמצעות מיזוג של שלושה קונוסים, ניתן לסובב את גופו של האופלאמפ לשלושה מצבים ייחודיים היוצרים סוגים שונים של אור: מנורת שולחן גבוהה עם אור הסביבה, מנורת שולחן נמוכה עם אור הסביבה, או שתי אורות סביבה. כל תצורה של קונוסי המנורה מאפשרת לפחות אחת מקורות האור לתקשר באופן טבעי עם ההגדרות האדריכליות שמסביב. Oplamp מעוצב ומעוצב בעבודת יד לחלוטין באיטליה.

מנורת שולחן מתכווננת

Poise

מנורת שולחן מתכווננת המראה האקרובטי של Poise, מנורת שולחן שתוכנן על ידי רוברט דאבי מ- Unform. הסטודיו עובר בין סטטי לדינמי ליציבה גדולה או קטנה. תלוי בפרופורציה שבין הטבעת המוארת שלה לבין הזרוע אוחזת בה, מתרחש קו חוצה או משיק למעגל. כשהיא מונחת על מדף גבוה יותר, הטבעת עשויה להיות תלויה על המדף; או על ידי הטיית הטבעת, זה יכול לגעת בקיר שמסביב. הכוונה להתאמה זו היא לגרום לבעלים להיות מעורבים באופן יצירתי ולשחק עם מקור האור ביחס לחפצים אחרים הסובבים אותו.

תזמורת רמקולים

Sestetto

תזמורת רמקולים הרכב תזמורת של רמקולים המנגנים יחד כמו מוזיקאים אמיתיים. ססטטו היא מערכת שמע רב ערוצית לנגינת רצועות כלי נגינה בודדות ברמקולים נפרדים של טכנולוגיות וחומרים שונים המוקדשים למארז הצליל הספציפי, בין בטון טהור, קולני עץ מהדהדים וקרנות קרמיקה. ערבוב המסלולים והחלקים חוזר להיות במקום ההאזנה, כמו בקונצרט אמיתי. ססטטו היא התזמורת הקאמרית של המוסיקה המוקלטת. ססטטו מיוצר באופן ישיר על ידי מעצביו סטפנו איוון סקרסיה ופרנצ'סקו שיאם זונקה.

כסא גן חיצוני ציבורי

Para

כסא גן חיצוני ציבורי Para הוא סט של כסאות חיצוניים ציבוריים שנועדו לספק גמישות מאופקת במסגרות בחוץ. סט כיסאות בעל צורה סימטרית ייחודית וחורג לחלוטין מהאיזון הוויזואלי הטמון בעיצוב הכיסאות הקונבנציונאלי, בהשראת צורת נדנדה פשוטה, סט הכיסאות החיצוני נועז, מודרני ומקדם בברכה. שניהם עם תחתית משוקללת כבדה, פארא A תומכת בסיבוב 360 סביב הבסיס שלה, ופארה B תומכת בהתהפכות דו כיוונית.

שולחן

Grid

שולחן ה- Grid הוא שולחן שתוכנן ממערכת רשת אשר עוצבה בהשראת האדריכלות הסינית המסורתית, כאשר נעשה שימוש בסוג של מבנה עץ המכונה Dougong (Dou Gong) בחלקים שונים של הבניין. על ידי שימוש במבנה עץ משולב מסורתי, הרכבת השולחן היא גם תהליך למידה על המבנה והתנסות בהיסטוריה. המבנה התומך (Dou Gong) עשוי מחלקים מודולריים הניתנים לפירוק נזקק לאחסון.

סדרת רהיטים

Sama

סדרת רהיטים סאמה היא סדרת רהיטים אותנטית המספקת פונקציונליות, חוויה רגשית וייחודיות באמצעות צורותיה המינימליות, המעשיות והאפקט החזותי החזק. ההשראה התרבותית השואבת משירת התלבושות המסתחררות הנלבשות בטקסי סאמה מתפרשת מחדש בעיצובה באמצעות משחק של גאומטריה חרוטית וטכניקות כיפוף מתכת. היציבה הפיסולית של הסדרה משולבת בפשטות בחומרים, בצורות ובטכניקות ייצור, כדי להציע פונקציונלי & amp; יתרונות אסתטיים. התוצאה היא סדרת רהיטים מודרנית המספקת מגע ייחודי לחללי המגורים.